Årsklocka och TV-dial
Kaplansfynd om jag inte är helt fel ute? Var nere och tittade på den och tänkte buda, men så kom livet mellan och jag glömde bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Årsklocka och TV-dial
Måste få tummen loss och byta plexi...
En bild säger mer än tusen ordFörklara gärna för en okunnig. Jag tycker att det ser toppen ut, fin rundning och allt...men jag antar att jag missar något
Om du tänker på den här så är det inte samma klocka http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2938/vara/1150105 Tror inte att den är från -66 som det står i beskrivningen, utan den är nog från 70-taletKaplansfynd om jag inte är helt fel ute? Var nere och tittade på den och tänkte buda, men så kom livet mellan och jag glömde bort
Bravo!
Dagens klocknamn! De där är svincoola. Säg till om du tröttnar...
Ultra skeletal reverso no time?
Finmögel!Eterna från 1942-43 på Gay Freres bamboo.
Jag skulle nästan vilja ta det till att gamla Eterna inte bara är underskattade, utan kanske det mest underskattade märket just nu. Jäkligt bra klockor!Finmögel!
En favvorit i repris, körde en likadan för ett par år sedan. Bara vänt på verket för de är så jäkla snyggt.Vad sjutton är det där? Skulle vara spännande med lite info.
Den Tudorn är sjuk!
Den är för jäval fin!!! Här är en Tudor som är väldigt lik från the internets:Flera av mina vinrageklockor behöver service, vilket jag inte haft tid och/eller energi att ta tag i, så några andra får tjänstgöra betydligt oftare än vanligt. Det lär väl innebära att de också snart behöver service..
Idag min Air-King.