Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin, härligt med centrumsekund.Jag skulle nästan vilja ta det till att gamla Eterna inte bara är underskattade, utan kanske det mest underskattade märket just nu. Jäkligt bra klockor!
Med gamla Eterna, så tänkte jag framförallt på 40, 50 och 60-talarna.Mycket fin, härligt med centrumsekund.
Var drar du gränsen för "gamla Eterna"?
Jasså det var din, grattis! Se bara till att hitta ett lite fulare hålat band till den.Nyligen hemkommen från @McGyver efter service och boettslipning.
Känns bra att någon här i Sverige äntligen kan ta på sig lite svårare boettslipningar med bra resultat
Tack!Jasså det var din, grattis! Se bara till att hitta ett lite fulare hålat band till den.
Jag har varit på väg att köpa det här några gånger...Tack!
Letade mycket band för någon månad sen men hittade inga så bra och tröttnade. Hann skaffa detta och ett hålat tropic men det vet jag inte heller om det passar så bra.
Det där var en fin och mycket lik liten läckerbit!Den är för jäval fin!!! Här är en Tudor som är väldigt lik från the internets:
Det är rätt! Våga vägra länk! Fast den där är ju snygg på länk med, förstås...Körde ett varv på 1016 på länk ( ej korrekta endlänkar eller länk). Den får gå tillbaka på ormskinn.
/j
Tack för tipset. Det är 18 mm så det kommer tyvärr inte passa men nu när jag väl har klockan hemma igen så kommer jag leta vidareJag har varit på väg att köpa det här några gånger...
http://m.ebay.co.uk/itm/Vintage-Unu...rap-oval-holes-rally-/181871447051?nav=SEARCH
Det kanske skulle passa? Vad är det för lugstorlek?
Förutom 007 symbolen (som jag tror kommer försvinna rätt snabbt) så tycker jag det ser trevligt ut.
Alltså den där dinkan. Grym. Härlig bild!