Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte sagt att easy inte köper bra grejer...Kolla den boetten @vaniljglass !
Har inte sagt att easy inte köper bra grejer...
Vackert! Vad har du för urverk i den? Visa gärna en bild! Superfin!Denna kommer få hänga med ett tag.
Tack! Första gången jag fotar klocka med riktig kamera faktiskt, man blir nästan lite sugen på ett makroobjektivAlltså den där dinkan. Grym. Härlig bild!
Tack!Vackert! Vad har du för urverk i den? Visa gärna en bild! Superfin!
Bra köp det där! Mycket bang for the buck.
Tack! Ja, den är riktigt niceBra köp det där! Mycket bang for the buck.
Smygschteker lite under mudden Cool, grattis! Får jag inte klämma på 5508an nu alltså?Diskret tidig åttiotalare idag
Nu fick du mig att byta klocka! Min kronograf fungerar dessvärre inteNedräkning av avgångstid SL-buss, man är lättroad helt enkelt
Härligt! Det är bra att byta ofta har jag hört.. Det är lite fix på min oxå, nollställningen behöver justeras bl.a.Nu fick du mig att byta klocka! Min kronograf fungerar dessvärre inte
Det tycker jag definitivt, den har mer en sin charm. Atlantic hade en stor bredd, allt från skolklockor till ditt utsökta ur.Denna kommer få hänga med ett tag.
Grattis som fan! Bra fångat. Dra gärna iväg ett pm ifall du tröttnarInte riktigt "låne ur 22" men iallafall en Scubapro 500 Quartz med Kustjägar ägande i bagaget. Plockad på Tradera i söndags och redan nu på armen är dock fortfarande förvånad över var ni andra var? För inte var ni med och bjöd iallafall ....