Roland Casselbrant
Basic
Plockade fram en hyllvärmare och kelades lite idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läser i nya Bibeln...
Trevligt! Vad är det för bok? Kan va härligt att bläddra utanför internet iblandLäser i nya Bibeln...
Förbaskat häftig klocka!
Trevligt! Vad är det för bok? Kan va härligt att bläddra utanför internet ibland
Otroligt läcker!
Köpte en Tudor Royal -66 i veckan.
Grym!
Ytter och innerbox är liksom klocka inte rörd. Garantibevis med namn som är samma som baksida på klocka är bra...
Har lagt undan klockan för att barnen skall kunna lämna en bra present...
I mitten av oktober är den min på riktigt.
Lånar bilder från säljare från UK
Som Tudornörd måste jag ändå posta den tillsammans med den 10 år yngre familjemedlemmen.
Läser i nya Bibeln...
Grym!
Grym!
Ytter och innerbox är liksom klocka inte rörd. Garantibevis med namn som är samma som baksida på klocka är bra...
Som Tudornörd måste jag ändå posta den tillsammans med den 10 år yngre familjemedlemmen.
Ser nästan orörd ut. FantastiskIWC ref 1818
Och nu ligger den ute på bytes .... Man är ju en trasig människa helt enkelt ;-)Rostryssen idag bara för att känna efter ..... Jo.... Det är nog flippar dax snart...... Eller byte..... Eller inte alls ...
Med andra ord är allt precis som vanligt här ;-)
Den där är inte dum den!Smyger in en safirare här. DD från 1982.
Hiss!!Testar bratten på tropic... hiss eller diss?
Funkar fint! Snygg boett.Testar bratten på tropic... hiss eller diss?
Nja.. Vill inte vara den negativa, men går sådär enligt mig.Testar bratten på tropic... hiss eller diss?