Kalas-snyggt!Testar bratten på tropic... hiss eller diss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kalas-snyggt!Testar bratten på tropic... hiss eller diss?
Sportar min på Nato också. Håller med om att det är grymt sköntEtt nato. Lite för stort. I mocka. På en dykare. Alltid hetsar det upp nån!Men det är sjukt skönt!
Denna kommer få hänga med ett tag.
Tack! Jag gillar den mer och mer. Ska försöka komma ihåg dig, om den ska flippas.Förbaskat häftig klocka!
Pm:a mig om du ska sälja den någon gång
Tack för informationen!Tack! Jag gillar den mer och mer. Ska försöka komma ihåg dig, om den ska flippas.
Kan passa på att delge lite av mina intryck efter 3-4 dagar med den... Sitter mycket bra på handleden. Dressad (36mm) dykare med snygg balanserad patinerad tavla, stadiga bandhorn, intern vridring, roliga visare osv. Även om den är rätt härjad, så tycker jag den samtidigt ger ett ganska modernt intryck på något sätt, ffa på länken. Har haft några större (42mm) 2-crown "compressorer", men denna är perfekt i storleken, då den upplevs som 38,5mm iom de rejäla kronorna. Helt enkelt ett bra budget alternativ till en vintage LLD, eller min graal vintage JLC DeepSea alarm, för en med smalare handled. Ger även lite IWC-vibbar, och med länken även lite vintage Speedykänsla Tycker länken gör ganska mycket, men den ser helt ok ut på andra band också
Och så lite bilder...
Tack för spontanrecensionen! Måste gå och leta upp min Orven, som är snarlik. Det var väl du som skrämde igång den igen på mögel-GTG:n? Snygg länk, även om jag tycker att den gör sig bäst på Tropic.Tack! Jag gillar den mer och mer. Ska försöka komma ihåg dig, om den ska flippas.
Kan passa på att delge lite av mina intryck efter 3-4 dagar med den... Sitter mycket bra på handleden. Dressad (36mm) dykare med snygg balanserad patinerad tavla, stadiga bandhorn, intern vridring, roliga visare osv. Även om den är rätt härjad, så tycker jag den samtidigt ger ett ganska modernt intryck på något sätt, ffa på länken. Har haft några större (42mm) 2-crown "compressorer", men denna är perfekt i storleken, då den upplevs som 38,5mm iom de rejäla kronorna. Helt enkelt ett bra budget alternativ till en vintage LLD, eller min graal vintage JLC DeepSea alarm, för en med smalare handled. Ger även lite IWC-vibbar, och med länken även lite vintage Speedykänsla Tycker länken gör ganska mycket, men den ser helt ok ut på andra band också
Och så lite bilder...
Ja, just det, du hade en sån också Fram med Orven nuTack för spontanrecensionen! Måste gå och leta upp min Orven, som är snarlik. Det var väl du som skrämde igång den igen på mögel-GTG:n? Snygg länk, även om jag tycker att den gör sig bäst på Tropic.
Stendöd...Ja, just det, du hade en sån också Fram med Orven nu
Grym! Grattis!Otroligt läcker!
Du kanske får köra lite HLR på den Testa att ge den en eller två ordentliga stötar kl.6, mot handloven, så kanske den vaknar till livStendöd...
fin klocka! men vad är det andra ???
U2 konsertband, blev 4 konserter i Globen.... Man heter ju inte JoshuaTree "bara för att" är man U2 nörd så är manfin klocka! men vad är det andra ???
Elegantissimo !!