Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig helg
Ligger back som vanligt men för en openheart är jag beredd att offra en del vardagsbekbvämligheter
Glad du gillarn! En 16610 från mitten på 90-talet är väl ett rimligt nästa steg för migJa galet bra! Fattar inte att @Gummo kunde släppa den men han löser säkert något annat kul...
Ja, safir är ändå jävligt praktiskt...Ligger back som vanligt men för en openheart är jag beredd att offra en del vardagsbekbvämligheter
Glad du gillarn! En 16610 från mitten på 90-talet är väl ett rimligt nästa steg för mig
1.61Ok, häftigt! Öppnar du upp boettlocket står både månad och tillverkningsår där!
Är det januari 1961 eller kör de kvartal? När kom de första i 42 mm-boetten? Om de är de mindre kronorna? Ingen aning att det fanns olika storlekar, inget bra på supercompressor.Oh, en tidig rackare alltså! Då måste det vara dom mindre kronorna. Stämmer det?
Är det januari 1961 eller kör de kvartal? När kom de första i 42 mm-boetten? Om de är de mindre kronorna? Ingen aning att det fanns olika storlekar, inget bra på supercompressor.
Jag visste det, snart på en wristshot i varje fototråd på forumet..Hört rykten om att @Gummo lagt handpenning på en klocka med drakmotiv och tourbillion.
Nytillverkad dressare på 46mm
Är det januari 1961 eller kör de kvartal? När kom de första i 42 mm-boetten? Om de är de mindre kronorna? Ingen aning att det fanns olika storlekar, inget bra på supercompressor.
+1 på det påståendet !Breitling 1969....fräsig kronograf med vänsterkrona. Det var bättre förr.....
Den där är så fin @AquastarenAquastar idag. Ev åker löparklockan på om ett tag ;-)