TackarCool tavla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarCool tavla!
Snygg som tusan!Lollipop, dagger och arrowvisare! Jackpot
Tack! Här har du en slafsig paketöppning från back in the daySnygg som tusan!
Googlar Bifora 115 och får hur mycket olika träffar som helst. Får fördjupa mig ikväll.
Tack själv @Tripeiro. ., jag hoppas verkligen att du kommer att gilla den!Tissot Porto (Re-issue av gammal modell) och nya köpet en Tissot Lisboa, tillverkad mellan 1939 och 1941-42 (till höger).
Jag har ägt re-issuen 3 gånger, en klocka limiterad till 9999 exemplar, som då var svår väldigt svår att finna. Den första gav jag till min far på fars dag, de andra 2 sålde jag då känslan var att jag faktiskt redan äger en, tillsammans med just min far.
Originalet var än svårare att finna, nästintill omöjligt! Men så i Torsdags förra veckan fick jag ett PM av @larmar, om att han satt på just en original Lisboa som han tänkte avyttra och att han sett att jag haft en förfrågan här efter en
Nu sitter jag här, 2% kvar på min skitsamsungs batteri och en Mariestad. Nöjd och glad som ett barn på julafton!
Tack @larmar !
Lite som en sub, fast coolare. Törs nästan inte börja sukta efter en likadan, kommer bli värsta @Gummo copycaten... Fick grymt mycket inspiration till min Nivada (chronomaster avi...etc etc)...Tack! Här har du en slafsig paketöppning från back in the day
https://klocksnack.se/threads/paket-med-skindiver-från-sydafrika.23031/
Har den hållt sedan 80talet så skulle inte jag klassa den som skitBillig skitkvarts-Citizen från -80 räknas väl som vintage även om det inte är någon vidare nivå?
Inte så dåligt nöjd
Vilket jag tycker att du skall vara.