Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar den rejält mycket!Smiths W10 idag innan jobbet
Mycket nöjd med köpet men jag kan tänka mig att byta mot din Longines MN !Saknar den rejält mycket!
Huguenin Freres
Såg den på instagram. Riktigt cool den där!Le Phare, handjagad åttiotal.
Najs! Väntar på att min Le Phare ska blir klar. Lång lång väntan... Vem köpte föreesten Le Pharen chronon som fanns på Tradera för ett tag sedan? Du kanske?Le Phare, handjagad åttiotal.
Kul att höra tyvärr lämnar nog inte MNn samlingen på längeMycket nöjd med köpet men jag kan tänka mig att byta mot din Longines MN !
Kul, bild på den?Najs! Väntar på att min Le Phare ska blir klar. Lång lång väntan... Vem köpte föreesten Le Pharen chronon som fanns på Tradera för ett tag sedan? Du kanske?
Sitter ett Valjoux 7734 i den. Har tyvärr inte fler bilder för tillfället.Fantastiskt läcker! Intressant med boetten som jag trott vara genuin omegadesign. Vad har den för verk? Kan man få besvära om fler bilder?
Mvh
Bra där. Stort grattis!Vad kommer där då? En 5513 meters first...kärlek vid första handledskontakt
Nu ska bara bezel på också, så har vi ett coolt ekipage till nyår, imo. Happy!
Tack så mycket . Kan du ge dig attsingen på, den här kommer att ligga långt från flipprisk framöverBra där. Stort grattis!
Riktigt finmögel, den är riktigt bra @Mekmek
Tavlan är magisk i hårt solljus.
Håll i den hårt!
Satans bra den där Speedyn Jonas riktigt vass med AW-bandet, snyggt!Bytte band på Speedyn. Tror det är ett gammalt AW Strap @Anders W som suttit på min gamla Titusdykare. Djävulen vad det gamla satt men klarade det utan repade bandhorn denna gång.
Jädrans mysig! Köttiga visare! Blir det FF?Vad kommer där då? En 5513 meters first...kärlek vid första handledskontakt
Nu ska bara bezel på också, så har vi ett coolt ekipage till nyår, imo. Happy!