• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Mysdykaren är på och stannar hela nyårshelgen:happyhappy:
20151230_105524-01.jpeg

Thanks :) Jag skruvade upp och kollade vilken cal. förra gången du frågade men pallar inte göra det idag också. Leta upp vad jag svarade då och meddela mig så ska jag skriva upp tills nästa gång du frågar:D

Jag kommer fråga dig varenda gång du postar den Eterna klockan tills du har svar på tal. Det är din plikt och ansvar som KS:are , att besvara mina frågor. Sen att ditt minne är lite rangligt är inte mitt problem ;)

Eller så kan jag meddela dig till 99,9% att det ska vara en cal 852 om allt står rätt till inne i burken !

Nja, klockan blir ju inte vintage bara för att du slänger på ett mocka (även om det är snyggt) ;)
Allt är väl en definitionsfråga antar jag? Från förra årtusendet, utgången modell sedan länge. Etc etc :)
Just testing the limits! Nej, egentligen bör väl klockorna vara 80-tal eller äldre för att platsa. Jag har ju lite att ösa ur där för den delen så att säga.

Edit: Fan @Grafton, har du unlikat nu när du tänkt efter? :D

Senast ändrad:
Allt är väl en definitionsfråga antar jag? Från förra årtusendet, utgången modell sedan länge. Etc etc :)
Just testing the limits! Nej, egentligen bör väl klockorna vara 80-tal eller äldre för att platsa. Jag har ju lite att ösa ur där för den delen så att säga.

Du ser stenhård kamratuppfostran här :D Passa dig @Rozzy annars kanske vi går tillbaks och unlikar alla dina inlägg!

Söker med ljus och lykta. Även korrekta end links.
Mm de är ett helvette. Men som man säger - thrill of the chase! :D

Vad har du för endlinks nu?

Du ser stenhård kamratuppfostran här :D Passa dig @Rozzy annars kanske vi går tillbaks och unlikar alla dina inlägg!

Lugn, lugn! Jag ÄR en av er/oss, det är säkert! Förlååååt, jag skall aldrig försöka göra om mitt snedsteg ovan :arghh:

Har för mig att det stod klockor från -86 och äldre på denna forumdel förut? :pompus:

Tillbaka
Topp