Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är original visare tror jag. Det kom med ett annat par som stämmer mer i färg med index, men dom väntar jag med att sätta på när det är dags för glasbyteJädrans mysig! Köttiga visare! Blir det FF?
På vintagefiket Ritorno
Thanks Jag skruvade upp och kollade vilken cal. förra gången du frågade men pallar inte göra det idag också. Leta upp vad jag svarade då och meddela mig så ska jag skriva upp tills nästa gång du frågarDen är såå snygg ! Är de cal 852 ?
Thanks Jag skruvade upp och kollade vilken cal. förra gången du frågade men pallar inte göra det idag också. Leta upp vad jag svarade då och meddela mig så ska jag skriva upp tills nästa gång du frågar
Nja, klockan blir ju inte vintage bara för att du slänger på ett mocka (även om det är snyggt)Denna börjar kännas vintage. Sjutton år gammal. Semivintige snarare kanske? Fin i alla fall. Med @rogart-63 mockaband;
Allt är väl en definitionsfråga antar jag? Från förra årtusendet, utgången modell sedan länge. Etc etcNja, klockan blir ju inte vintage bara för att du slänger på ett mocka (även om det är snyggt)
Du ser stenhård kamratuppfostran här Passa dig @Rozzy annars kanske vi går tillbaks och unlikar alla dina inlägg!Allt är väl en definitionsfråga antar jag? Från förra årtusendet, utgången modell sedan länge. Etc etc
Just testing the limits! Nej, egentligen bör väl klockorna vara 80-tal eller äldre för att platsa. Jag har ju lite att ösa ur där för den delen så att säga.
Edit: Fan @Grafton, har du unlikat nu när du tänkt efter?
Lugn, lugn! Jag ÄR en av er/oss, det är säkert! Förlååååt, jag skall aldrig försöka göra om mitt snedsteg ovanDu ser stenhård kamratuppfostran här Passa dig @Rozzy annars kanske vi går tillbaks och unlikar alla dina inlägg!
Tillbaka från service ! Stålklumpen från Certina.
Nu ännu mera svensk med ett blått Tropic band monterat för tillfället
Ska den vara så där tjock?Dagens tungdykare.
Slita nato eller inte?
Jag nagelfilar och kör alla nya i diskmaskinenSlita nato eller inte?
Vad är det för bandbredd? Kör med fuskslitna avklippta (flärpen) naton som är lite för smala på min krigare.tycker det ser koolast ut. Vaxar dem gärna med.Slita nato eller inte?
Riktigt murrigt! Har du insert på ingång?Det där är original visare tror jag. Det kom med ett annat par som stämmer mer i färg med index, men dom väntar jag med att sätta på när det är dags för glasbyte
Du vet vad de säger; the fatter the better!Ska den vara så där tjock?
Söker med ljus och lykta. Även korrekta end links.Riktigt murrigt! Har du insert på ingång?
Mm de är ett helvette. Men som man säger - thrill of the chase!Söker med ljus och lykta. Även korrekta end links.
Allt är väl en definitionsfråga antar jag? Från förra årtusendet, utgången modell sedan länge. Etc etc
Just testing the limits! Nej, egentligen bör väl klockorna vara 80-tal eller äldre för att platsa. Jag har ju lite att ösa ur där för den delen så att säga.
Edit: Fan @Grafton, har du unlikat nu när du tänkt efter?
Du ser stenhård kamratuppfostran här Passa dig @Rozzy annars kanske vi går tillbaks och unlikar alla dina inlägg!
Lugn, lugn! Jag ÄR en av er/oss, det är säkert! Förlååååt, jag skall aldrig försöka göra om mitt snedsteg ovan
Mm de är ett helvette. Men som man säger - thrill of the chase!
Vad har du för endlinks nu?
593. Ska vara 580.
Har för mig att det stod klockor från -86 och äldre på denna forumdel förut?
Japp och det är därför upprörda känslor svallar när någon postar bilder på 90-talsklockor! @Rozzy av alla desstuom! Skynda att posta riktigt tröstmögel nu så ska du se att du blir förlåtenHar för mig att det stod klockor från -86 och äldre på denna forumdel förut?