Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill ha våffeltavla! Den där och din Tudor är snorfina
Tack! Byter gärna mot din EternaVill ha våffeltavla! Den där och din Tudor är snorfina
Njae, gilt med minutetrack måste jag också ha. Ska komplettera lådan med en våffeltavla! Och en california dial... och en...Tack! Byter gärna mot din Eterna
Älskar också California dial. Vad tittar du på för modell då?Njae, gilt med minutetrack måste jag också ha. Ska komplettera lådan med en våffeltavla! Och en california dial... och en...
Drömmer om nåt sånt här:Älskar också California dial. Vad tittar du på för modell då?
Byta insert? Jag kan köpa det matta
Behöver båda för tillfället tyvärrByta insert? Jag kan köpa det matta
Kräver en hel del kritiskt granskande de där tavlorna. De är riktigt läckra!Drömmer om nåt sånt här:
Jo, knappt att man pallar ge sig in träsket. Jag tänker som vanligt: desto mögligare desto större chans att det riktigt. Ser ju väldigt många tvättade, ommålade. Sen är det ju frågan om hur man använder museiföremål till vardagsKräver en hel del kritiskt granskande de där tavlorna. De är riktigt läckra!
Oysterboetter kan man alltid använda till vardags! Min fungerar utmärkt. Precis som @NiklasArvid skrev om sin tokläckra tavla så skall indexen vara försänkta på denna typ av tavlor. Ser du inget tecken på detta skall varningsklockorna ringa.Jo, knappt att man pallar ge sig in träsket. Jag tänker som vanligt: desto mögligare desto större chans att det riktigt. Ser ju väldigt många tvättade, ommålade. Sen är det ju frågan om hur man använder museiföremål till vardags
Respekterar det till fullo!Behöver båda för tillfället tyvärr
Du lugnt luta dig tillbaka i stolen på Kaplans och räcka över din spade till mig. Jag kommer finnas där som stöd när du sätter svensk viggenrekord
Så länge pengarna kommer från Gummo-fonden så får du vifta hur mycket du vill med spadenDu lugnt luta dig tillbaka i stolen på Kaplans och räcka över din spade till mig. Jag kommer finnas där som stöd när du sätter svensk viggenrekord
Fresh!
Skönt mögel! Grattis! Är det en supercompressor-boett?Nytt in. Gjorde min första klockförsäljning idag, och köpte en ny 15 minuter senare.. Tack @theargonaut för ännu en kul affär!
Har inte öppnat ännu, sticker till urmakaren i eftermiddag för lite skitsnack och koll. Men att dömda av de nätmönstrade kronorna och den mycket typiska storleken och boettutformnigen så tror jag det. Skulle det dessutom gömma sig en dykarhjälm på insidan av boettlocket så är vi hemma.Skönt mögel! Grattis! Är det en supercompressor-boett?