Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läcker, den också!!Då var den äntligen här!
![]()
![]()
Tackar!Riktigt läcker, den också!!
Tror dock, att den hade passat bättre på min handled
Kanske blir till salu......?
Tänk inte på det lille gubben, fixar band själv !Tackar!
Du står 3a i kön nu
Måste bara hitta ett bra band till den.
Vad ska du sätta för band på den då?Tänk inte på det lille gubben, fixar band själv !![]()
Lovar visa det för dig (på min handled, alltså`!)Vad ska du sätta för band på den då?![]()
Jäkligt trevlig klocka!Testar länk på min Air-King.
![]()
![]()
Dugena Watertrip - Ska försöka byta glaset sen lär denna få stanna i samlingen ett bra tag!![]()
Tack så mycket! Tycker jag medJäkligt läcker och vilket underbart modellnamn![]()
Riktigt mysig den där.![]()
Skarp som en... kanelbulle.![]()
Nöjd? Kör min på svart tropic, tycker den ser elakast ut då (vilket iofs inte behövs).Snart dags att byta mobil...
![]()
Absolut, även om den mer inhandlades för att stilla köpsuget efter en annan klocka......! Har ett svart tropic hemma men tyckte att den här kombinationen passade något bättre även om det är läder på en elak dykareNöjd? Kör min på svart tropic, tycker den ser elakast ut då (vilket iofs inte behövs).
Jävlar vad cool! Ruggigt skön patina!