Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kass bild från lauritz men ser snarlikt ut.Härlig! Inte originaluppsättningen av visare det där eller?
Inte ofta man ser en sån blå tavla som inte är körd kring index/brytningen på tavlan. Riktigt fin!Bli vintage idag också.
Snyggt! Gillar tavlan!Har provat mocka och struts men länk är ändå alltid bäst på DJ.
He he, ja, helt ok. Var tvungen att returnera min vita och där försvann ett oyster och jag kände att den blå bara passade på Oyster och mitt kvarvarande Oyster vill jag även kunna ha på en Tudor Sub, så det blev att sätta i denna för att ha en mer mångsidig klocka.Snyggt! Gillar tavlan!
Den där är så skön, alltså.
Den är riktigt bra tycker jag!Börjar vänja mig vid storleken.
Tack! Ja, den har helt klart "Det"Den där är så skön, alltså.
Grattis och schyssta nipplesDet får bli finklockan idag på min födelsedag
Grattis! Kungligt!Det får bli finklockan idag på min födelsedag
Tack!Grattis och schyssta nipples
Tackar!Grattis! Kungligt!
Grattis!Det får bli finklockan idag på min födelsedag
Tack!Grattis!
Fin , vad har du för serienr på denna?1986 SD
Vad är detta för band? Var får man tag i ett likadant? Tvärsnygg!
Superkul att du tycker om det! Nu blev jag glad, för jag har nämligen gjort själv.Vad är detta för band? Var får man tag i ett likadant? Tvärsnygg!
Idag blir det denna Seiko Sea Lion från (troligtvis) 1964. 36 mm., infälld krona. Den fick ett nytt band igår. Ruckning, går nu -14 sek/dygn.