Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig! Inte originaluppsättningen av visare det där eller?
Jag tror fan det. Hittat dessa med samma/liknande. Antingen så är det några standardvisare som urmakare spänt på just Darwils eller så har de funnits så.Härlig! Inte originaluppsättningen av visare det där eller?
Kul! Riktigt udda och intressant. Brukar ju vara minutvisaren som är större iom att den fyller en funktion rent bruksmässigt.Jag tror fan det. Hittat dessa med samma/liknande. Antingen så är det några standardvisare som urmakare spänt på just Darwils eller så har de funnits så.
Var kanske någon batch när de "slängde ihop vad de hade för delar liggandes".Kul! Riktigt udda och intressant. Brukar ju vara minutvisaren som är större iom att den fyller en funktion rent bruksmässigt.
Brunt, tycker jag.Myser idag med.
Vad ska jag ha för band? Brunt, svart?
Brun ödla.Myser idag med.
Brunt skall det vara, kanske mörkbrunt mocka-aktigt?Myser idag med.
Tror absolut att en ORIS Big Crown Chrono hade passat dej!Har denna mest hela tiden nu. Måste fixa något nytt snart.
Satans så hårig!!! Nytt?
Brunt, tycker jag.
Brun ödla.
Mörkbrunt eller svart blir det. Ljusbrunt skar sig med guld. Mocka kanske skulle vara något.Brunt skall det vara, kanske mörkbrunt mocka-aktigt?
Jepp, fick den i söndags.Satans så hårig!!! Nytt?
Tror absolut att en ORIS Big Crown Chrono hade passat dej!
Kanske köp/ byte ?Den är där är ju som "löken på laxen"! Den sägen absolut; - Köp mig Hr_Proos, köp mig!
Även om den skriker KÖP! Så måste jag avstå. Ska jobba klart, eller hur jag ska uttrycka det, två andra först. Den ena mögligare än den andra. Men sen ska jag se mig om efter "nytt".Kanske köp/ byte ?
Mysig klocka Hoppas ni trivs tillsammansNyförvärvet klart för tjänstgöring, fixade ett band som åtminstone påminner om forna tiders original. Kommer låta det åldras tillsammans med klockan och se vilken färg det får.