Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt i Z-väg? Kul! Ser fram emot det.FavvoZodiacen... Tills i eftermiddag då det kommer nytt
Ingen Zodiac tyvärr men väl enNytt i Z-väg? Kul! Ser fram emot det.
Vad är den röda fläcken till för egentligen?Jo jag vet att det bara är "nästan" vintage men den har ändå över 20+ år på nacken, kom i posten i dag och ett kärt återseende
Zodiac red dot, NOS inklusive skyddsplast, taggar och dubbla låder!
Vad är den röda fläcken till för egentligen?
Just det, så MÅSTE det vara så klartDen visar att klockan snart är 17 och det är dags att packa ihop på kontoret
Ställde telefonen på alarm , men missade auktionen iaf. Sov tydligen hårt.Ny Eterna med ett skick långt över förväntan. Blir ett fint par med min svarta med likadana bandhorn.
Ställde telefonen på alarm , men missade auktionen iaf. Sov tydligen hårt.
Fan vad jag skulle vilja ha den Eternan !
Riktig snygg !
Vad är de för caliber ? 852 eller ?
Väl värd sin hype!Senaste hypen landade idag:
Definitivt! Får se om jag moddar det på något vis så jag kan ha det på Lemanian med fasta bandstiftVäl värd sin hype!