Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Malaco?Paus i jobbet efter skolan..
Äh, det beror väl på hur anal man är. Ingen som inte häckar härinne 24/7 kommer ju att bry sig ett skit. Så länge du inte postar den i Dagens vintage så att @Aurum får en stroke är det väl okej.
Edit: alternativet är ju att posta i Hemslöjd, modd och fix, eller att investera i en ST -69!
Blir ju ledsen om jag inte får posta i Dagens Vintageur Det är ju favorittråden En 69a tror jag inte jag kan motivera ekonomiskt just nu tyvärr, men kan ju ändras i framtidenBezeln som @Grafton kör kommer man absolut undan med, den som patrik J länkar till i speedytråden är däremot pulsometerringarnas DON-bezel så den får man inte sätta på en nyare klocka (om man mot förmodan skulle hitta en). Förut var det bara att klicka hem pulsationsbezels från en säljare i australien, men sista månaderna har det varit tvärdött där ute tycker jag
Nej, antingen Molaco eller molRco, avgör själv . Inget av namnen ger resultat vid googlesök dock...Malaco?
Ja, ebay. Men har som sagt inte sett nån på buslänge. Ett annat tips är att lägga in en sökning på watchrecon, som scannar av en massa forum.Blir ju ledsen om jag inte får posta i Dagens Vintageur Det är ju favorittråden En 69a tror jag inte jag kan motivera ekonomiskt just nu tyvärr, men kan ju ändras i framtiden
Får väl helt enkelt hålla ögonen öppna. Den Australienske säljaren, var hen på EBay eller? Hojta btw gärna om ni råkar se en till salu. Med tanke på utbudet misstänker jag dock att priserna har stigit rejält..
Nej, antingen Molaco eller molRco, avgör själv . Inget av namnen ger resultat vid googlesök dock...
tack du, helt klart mysig, tvärnöjd med köpet. Hade en del tur med denna, då den var i en lot om 6 renoveringsobjekt "som har tickat i en halvtimme, men ingen funktionsgaranti lämnas" enl. säljaren. Chansade och 5 av 6 funkade, däribland denna snygging.Den var småmysig Fisk på tavlan?
Tack! Har gjort det men inget resultat änJa, ebay. Men har som sagt inte sett nån på buslänge. Ett annat tips är att lägga in en sökning på watchrecon, som scannar av en massa forum.
Hyggligt skick.Samma som varje dag sedan i tisdags 105012
Hyggligt skick.
Fin klocka men ser att du lider av samma åkomma som mig.Samma som varje dag sedan i tisdags 105012
Fin klocka men ser att du lider av samma åkomma som mig.
Oförmågan att bära upp en professional.Det är?
Skitsnygg! Vet inget om den men klart den är servicevärdTjäna! När jag skulle leta efter ett par nycklar i farsans byrå hittade jag denna trevliga Lemania. Nån som har kul info om den ? Försökt att googlat på kronografer men hittar ingen likadan. Tror den tillhört min farmors bror. Den funkade när jag vred upp den (både kronograf och sekund) men nu är den död. Är den förtjänt av en service?
Störtskön. Serva ASAP.Tjäna! När jag skulle leta efter ett par nycklar i farsans byrå hittade jag denna trevliga Lemania. Nån som har kul info om den ? Försökt att googlat på kronografer men hittar ingen likadan. Tror den tillhört min farmors bror. Den funkade när jag vred upp den (både kronograf och sekund) men nu är den död. Är den förtjänt av en service?
Fantastiskt trevligt fynd! Service klart värt om den skall användas!Tjäna! När jag skulle leta efter ett par nycklar i farsans byrå hittade jag denna trevliga Lemania. Nån som har kul info om den ? Försökt att googlat på kronografer men hittar ingen likadan. Tror den tillhört min farmors bror. Den funkade när jag vred upp den (både kronograf och sekund) men nu är den död. Är den förtjänt av en service?
Det är nog bara det att han vrider runt handen lite knasigt för att fota...Oförmågan att bära upp en professional.
Skitklocka. Bara slänga skiten och köpa en modern batteriklocka typ DW som brudarna känner igen och tycker ser lyxig utTjäna! När jag skulle leta efter ett par nycklar i farsans byrå hittade jag denna trevliga Lemania. Nån som har kul info om den ? Försökt att googlat på kronografer men hittar ingen likadan. Tror den tillhört min farmors bror. Den funkade när jag vred upp den (både kronograf och sekund) men nu är den död. Är den förtjänt av en service?
farfarsklocka.seSupertrevlig respons! Gillar den riktigt mycket och den kommer få handledstid. Okunnig som man är på Vintage.. vart servar man i Sthlm?
Det ligger faktiskt jättefint hantverk bakom de klockorna.Skitklocka. Bara slänga skiten och köpa en modern batteriklocka typ DW som brudarna känner igen och tycker ser lyxig ut
Passar bra till din avatarObservera den omedvetna lillfingerposeringen.
Förutom sekundvisaren så skulle det nästa kunna vara samma klocka . Har fixat insertet efter min bild är tagen. Så nu sitter den centrerad.Kontrar! Trevlig helg!