Nej.Det är nog bara det att han vrider runt handen lite knasigt för att fota...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej.Det är nog bara det att han vrider runt handen lite knasigt för att fota...
Du tänker på Abouttime från Nya zeeland ? Förut fanns dom i Australien. Kan bero på att dom inte får sälja Omega prylar längre. Eller sålt ut allt innan Swatchgroup gick in i bilden.Bezeln som @Grafton kör kommer man absolut undan med, den som patrik J länkar till i speedytråden är däremot pulsometerringarnas DON-bezel så den får man inte sätta på en nyare klocka (om man mot förmodan skulle hitta en). Förut var det bara att klicka hem pulsationsbezels från en säljare i australien, men sista månaderna har det varit tvärdött där ute tycker jag
Oförmågan att bära upp en professional.
Räcker inte, men kör på du!Länken är för stor. Har inte orkat korta dåjag skall köra den på läder.
Räcker inte, men kör på du!
Lille kalv..
Räcker inte, men kör på du!
Ni är för rara ni två!Lille kalv..
Fixat en länk?Trevlig helg mögelälskare
Den där är så jäkla bra!Fredagsmys, efter ca tre veckor i rad med subc blir det extra roligt med lite ombyte
Ja @falten , lätt det uret jag ångrar mest att jag inte knep när det begav sig. Fortsätt gärna att dela med dig av bilder, lite skall man lida!Den där är så jäkla bra!
Kom precis på att jag glömde bort den Omegan tidigare i veckan. Skönt att den hamnade hos någon som troligen uppskattar den ännu mer än jag hade gjort!
Bra utdelning idag!
Det tackar jag för!Kom precis på att jag glömde bort den Omegan tidigare i veckan. Skönt att den hamnade hos någon som troligen uppskattar den ännu mer än jag hade gjort!
Tack perDen där är så jäkla bra!
Förvånansvärt att den inte gick dyrare med tanke på vad enklarw vintage Omegor brukar gå för på det auktionshuset. Troligtvis tavlan som gjorde att många avstod att buda men jag gillar den eftersom patinan/skadan är relativt jämn.Det tackar jag för!
Ja @falten , lätt det uret jag ångrar mest att jag inte knep när det begav sig. Fortsätt gärna att dela med dig av bilder, lite skall man lida!
Inte färdig med analysen men boetten ser misstänkt modifierad ut, kanske inte en Omegaboett. Nyligen fixad med nytt glas och krona så var inte riktigt lika bra som jag hoppades på. Fortfarande riktigt prisvärd däremot så ångrar inget.Förvånansvärt att den inte gick dyrare med tanke på vad enklarw vintage Omegor brukar gå för på det auktionshuset. Troligtvis tavlan som gjorde att många avstod att buda men jag gillar den eftersom patinan/skadan är relativt jämn.
sjuukt fin!Fredagsmys, efter ca tre veckor i rad med subc blir det extra roligt med lite ombyte
Ett ultraljudsbad är bra för länken då man köper vintage ....
Linen dial har jag hört talas om, men cotton dial är något nytt... Snyggt!Den här blev verkligen trevlig på länk. Synd att länken kostar lika mycket som klockan