Super compressor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Höger!!!Decisions
Har ett par såna gamla verk liggande. Kanske har jag delen som gått sönder. Är det 1 juvelers modellen?Rolatron med bfg866 verk, den tickar nästan löjligt högt! Det enda tråkiga är att visarna är utbytta och att datumväxlingen slutade fungera nu när jag skulle ställa om den men i mina ögon en sjukt cool klocka
Den vänstra idag och den högra imorgon Söndag.Decisions
Ja det ska vara 1 juvels modellen, men jsg är tyvärr alldeles för oduglig på att arbeta med klockan själv ocj misstänker att det blir för dyrt att lämna bort. Så jag får nog bara leva med att den är trasig. Stort tack iafHar ett par såna gamla verk liggande. Kanske har jag delen som gått sönder. Är det 1 juvelers modellen?
Mariner? Fan vad najs! Någon gång skulle man ju vilja uppleva en OMC...
Yes, Mariner II. Även min andra Mariner. Grymt verktygsur med glasring och Quartz-plakett i solitt guld. Har även haft en Stardust men den var för stor...Mariner? Fan vad najs! Någon gång skulle man ju vilja uppleva en OMC...
Den är härlig! Gillade den när jag hade denTänkte lossa denna så om någon är sugen så...
Tänkte lossa denna så om någon är sugen så...
Har inte burit vintage på ett tag , men idag blir det en stålkapten. En modell ingen verkar vara neutral till; antingen älskar man dem eller så tycker man de är skitfula. Valet är ditt…