Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar va stilig!!!Nyinkommen 30-tals (?) Longines i 14K. Cal 23. Nytt ödleband på. Ordentligt blånerade visare. Anonym, troligen renoverad tavla för länge sedan. 30x30mm. Bra sol och sommarklocka!
Om någon vet något mer så får ni gärna fylla på! #nofilter
Nästan lika fin som den @Per har?Den här rackaren är värd en post.
Ganska precis lika fin.Nästan lika fin som den @Per har?
Hehe...Ganska precis lika fin.
Oohh! Är det en 5512 med Dragmarks-tavla?!Den här rackaren är värd en post.
Snyggt fotat och bra band
Ganska exaktNästan lika fin som den @Per har?
Roligt att ha båda pcg-erna tillgängligaOohh! Är det en 5512 med Dragmarks-tavla?!
Grattis!
Den här rackaren är värd en post.
Fy tusanDen här rackaren är värd en post.
Gratulationerna skall någon annan få. Se inlägg ovan. Jag får nöja mig med min utan chapterringFy tusan
Så j**la grym!!
Stort grattis!!
Oj... Läste inte dem...Gratulationerna skall någon annan få. Se inlägg ovan. Jag får nöja mig med min utan chapterring
Men fin är denOj... Läste inte dem...
Men din har "StarsGlowingInTheBeautifulNightsky-Dial!"Gratulationerna skall någon annan få. Se inlägg ovan. Jag får nöja mig med min utan chapterring
PrecisMen din har "StarsGlowingInTheBeautifulNightsky-Dial!"
Mycket bra!!!Idag passar den här LeCoultre Futurematic perfekt! Simma lugnt alla mögelälskare!