Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer inte med de äldre ur jag sett iaf.
Mmm, mina Seamaster är iaf sådana. Men bara ibland, endast mellersta uret har centrumsekund.
Rolex 6534.
Avslappnad elegans. Klockkultur. Suveränt.Rolex 6534.
Jösses vad fin! 2998 är en dröm!!!
Tack. Inte ovanlig hemma hos mig dock. Och trasiga tavlor kan vara charmigt (vänster).- Underbart med något ovanligt, och i fint skick! Skadade tavlor är inte vackert.
Härlig sommarklockaAvslappnad elegans. Klockkultur. Suveränt.
Hos mig har GMTn fastnat lite på armen. Den gillar sol och sommarsäsong.
Lite synd att tavlan är från en 105.003Jösses vad fin! 2998 är en dröm!!!
Riktigt trevlig ändå! Det kommer dyka upp en tavla förr eller senare på ebay...Lite synd att tavlan är från en 105.003
Men den är trevlig ändå.
Vad heter denna modell?Tack. Inte ovanlig hemma hos mig dock. Och trasiga tavlor kan vara charmigt (vänster).
81950. Den första "moderna" chronomaten. 1984-1990. Min triss är från 84. De tidiga stålarna har aermacchi-flygplan på bakboetten.Vad heter denna modell?
Är helt novis på Breitling men har mer och mer börjat snegla åt det hållet.
Kanske mer troligt att det dyker upp visare för 105.003Riktigt trevlig ändå! Det kommer dyka upp en tavla förr eller senare på ebay...
vad är det för ref och serial?Kanske mer troligt att det dyker upp visare för 105.003
Trodde det var en 2998?Kanske mer troligt att det dyker upp visare för 105.003
Seiko Pogue nr 2. Härligt blekt insert och svensk dagvisning (ej i bild) samt resist-tavlan!