Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym! Så jävla crisp Grattis till ett toppenköp!Middagsklockan
Mumma!Sådär ja. Nu platsar hela "samlingen" in i Vintageavdelningen
Senaste tillskottet till familjen är en 7928 i sinnessjukt bra skick. Nu återstår bara att korta länken, vilket jag har förstått inte är helt lätt...
Ngn på IG påpekade att detta är ett Fat Font Long Five insert. Stämmer det? Hur ser man isf det?
Bild från HQM där man ser insertet bättre:
Edit: Det räckte med att justera spännet max. Skönt
Edit 2: "lumen" varierar i ton från gulgrön i skuggan till vanlig gul inomhus och i solen. Vi kommer ha kul ihop jag och min nya bekantskap
Den var fin!Sådär ja. Nu platsar hela "samlingen" in i Vintageavdelningen
Senaste tillskottet till familjen är en 7928 i sinnessjukt bra skick. Nu återstår bara att korta länken, vilket jag har förstått inte är helt lätt...
Ngn på IG påpekade att detta är ett Fat Font Long Five insert. Stämmer det? Hur ser man isf det?
Edit 2: "lumen" varierar i ton från gulgrön i skuggan till vanlig gul inomhus och i solen. Vi kommer ha kul ihop jag och min nya bekantskap
Grym!! Grattis.Sådär ja. Nu platsar hela "samlingen" in i Vintageavdelningen
Sådärja! Grattis! Man ser det på att 5an är lång när man jämför med andra FFSådär ja. Nu platsar hela "samlingen" in i Vintageavdelningen
Ok, jag har nog dålig syn... Är min femma lång..?Sådärja! Grattis! Man ser det på att 5an är lång när man jämför med andra FF
Mycket fin!Sådär ja. Nu platsar hela "samlingen" in i Vintageavdelningen
Grymt. Någon koll på om man ibland även får med till vilken ÅF den levererats till? Är det tusenlappen det kostar typ?
Tissoten är härlig!Låg lite godis i brevlådan idag!
Jo men visst! Alltid kul med mögel för småpengar. Inväntar ett gäng fina mockastraps att sätta dem på ocksåTissoten är härlig!
Snyggt! Jag har också beställt, hur lång tid tog det för dig?
11 dagar tog tog de att få hem dom, vet faktiskt inte vad man få ge för ett ranchero head. Mycke hänger ju på skicket som sagt. Men ett fint exemplar är säkert runt 25k utan problemSnyggt! Jag har också beställt, hur lång tid tog det för dig?
Vad får man förövrigt lägga för en ranchero head only?
Åh nice, då borde mitt komma strax också! Min sm300 165.024 är jag nyfiken på. Har kollat upp allt som går på klockan och det ska vara en helt original från 1964, men kommer inte vara helt lugn förens jag får bekräftat från Omega också ;D11 dagar tog tog de att få hem dom, vet faktiskt inte vad man få ge för ett ranchero head. Mycke hänger ju på skicket som sagt. Men ett fint exemplar är säkert runt 25k utan problem
Vad är de för klocka som du sökt från arkivet ?