Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker! Är den ny?
Tack! Inte ny. Köpte den för rätt länge sedan av Strindberg. Behöver sig en liten service bara...Vacker! Är den ny?
SommarPouge idag
Oj så fin!
Tack! Jag är otroligt nöjd. Nitad länk är grymt, ändlänkarna sitter som skit men det ingår i patinan tänker jag...Oj så fin!
Fin patina och trevligt med nitad länk!
Grattis!
Förstår att du är nöjd, den ser jättefin ut.Tack! Jag är otroligt nöjd. Nitad länk är grymt, ändlänkarna sitter som skit men det ingår i patinan tänker jag...
Bjuder på en bonusbild:
'69 Årsklocka.Förstår att du är nöjd, den ser jättefin ut.
Är det en 79:a?
Riktigt fet! 40mm ändlänkar förmodar jag? Känner evt. en kille som du kan byta med, som har samma problem omväntTack! Jag är otroligt nöjd. Nitad länk är grymt, ändlänkarna sitter som skit men det ingår i patinan tänker jag...
Bjuder på en bonusbild:
Tack! 20 mm är det väl ändå?Riktigt fet! 40mm ändlänkar förmodar jag? Känner evt. en kille som du kan byta med, som har samma problem omvänt
Tackar! Nä, nån jävla måtta får det vara. Den andra gick till Tyskland för att delfinansiera den här...
Jasså, trodde du skulle börja hoarda Explorer ettor?Tackar! Nä, nån jävla måtta får det vara. Den andra gick till Tyskland för att delfinansiera den här...
Det blir ju 40mm sammanlagt...Tack! 20 mm är det väl ändå?
Tackar! Nä, nån jävla måtta får det vara. Den andra gick till Tyskland för att delfinansiera den här...
Jäkligt jäkligt Fet!Tack! Jag är otroligt nöjd. Nitad länk är grymt, ändlänkarna sitter som skit men det ingår i patinan tänker jag...
Bjuder på en bonusbild:
Tack! 20 mm är det väl ändå?
Det blir ju 40mm sammanlagt...
Du missade även där, men bara med 4mmNej alltså till ett 40mm case haha!