• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpg
Där satt den! Ser mysig ut. Grattis! Tyckte jag skymtade den i någon annan tråd tidigare idag :)

Jasså, trodde du skulle börja hoarda Explorer ettor? :)
Hmm... Nu när du säger det så...

Stort, fett grattis!!! Ser jävla härlig ut och en lååång väntan är väl till ända nu:) Kul att du klarat av att hålla ögat på bollen över tid och sen kommit till avslut!
Tack mannen! Ja, det tog ett tag... Tur att jag har haft ett par andra klockor att pilla med under tiden!

Där satt den! Ser mysig ut. Grattis! Tyckte jag skymtade den i någon annan tråd tidigare idag :)
Tack! Finns det andra trådar?

Jäkligt jäkligt Fet!

Inihelvete bra!!härlig ärlig patina:)GRYM!!!

Tack pôjkar! Jag uppskattar era kraftuttryck!

Och tack @acce1999 och @Per för råd och tips!

Hallå @rogart-63 ! Det är denna Edoxen med djupvinröda sunburst tavlan jag behöver ha ett vinrött band till. Hittade denna sjuttiotalare NOS och vill passa in bandet med orginalspännet. Orginalbandet håller på vittra sönder...
Jag hade tänkt i samma skinn som den du gjorde till min Zenith
image.jpeg

Greville idag.
129.jpg
Ropade hem denna från Tradera. Tanken är att jag skulle ge den till min brorsdotter. Nu verkar det som att den fortar sig ganska mycket, så jag får försöka öppna den och rucka. Tror ni att en urmakare på Stjärnurmakarna fixar en sån sak annars? Och är det någon som vet något om märket?

Tillbaka
Topp