Där satt den! Ser mysig ut. Grattis! Tyckte jag skymtade den i någon annan tråd tidigare idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där satt den! Ser mysig ut. Grattis! Tyckte jag skymtade den i någon annan tråd tidigare idag
Har du redan ölat? läs min editDu missade även där, men bara med 4mm
Tur jag hann citera! Cuotes dont lieVar det du som snodde allt mitt knark på mögel-gtg? läs min edit
Inihelvete bra!!härlig ärlig patinaGRYM!!!
Busted!!! HAHAHHAHAH!!!Tur jag hann citera! Cuotes dont lie
Hmm... Nu när du säger det så...Jasså, trodde du skulle börja hoarda Explorer ettor?
Tack mannen! Ja, det tog ett tag... Tur att jag har haft ett par andra klockor att pilla med under tiden!Stort, fett grattis!!! Ser jävla härlig ut och en lååång väntan är väl till ända nu Kul att du klarat av att hålla ögat på bollen över tid och sen kommit till avslut!
Tack! Finns det andra trådar?Där satt den! Ser mysig ut. Grattis! Tyckte jag skymtade den i någon annan tråd tidigare idag
Jäkligt jäkligt Fet!
Inihelvete bra!!härlig ärlig patinaGRYM!!!
Magisk! Jag mer och mer sugen på en 1016. Grattis!Tack! Jag är otroligt nöjd. Nitad länk är grymt, ändlänkarna sitter som skit men det ingår i patinan tänker jag...
Bjuder på en bonusbild:
Bra matchat, insert=färger på ärmGodmorgon
Fantastiskt tung klocka!The Grand nu med original mesh-armband
Tack! Det är en riktigt allsidig klocka, kan varmt rekommenderas! Ser fram emot att ha den på smokingbröllop på lördagMagisk! Jag mer och mer sugen på en 1016. Grattis!
Funkar absolut!Provar gubbmesh på Seastar.
Funkar det?
Otroligt vackerExplorer-torsdag.
Vintage eller ej så ser den ju onekligen häftig ut. Vilket år är den ifrån?Diskussionen går varm i nya pod-avsnittet om vad som är vintage! Vad säger forumet om denna, vintage eller ej?