• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg

Skulle inte den där passa bra på ett lädernato? ;) Bra jobbat i podden, skulle verkligen vilja höra ditt resonemang kring lädernato!
Haha... Hemska tanke. En kort version: Lädernato borde förbjudas och de som använder skall fråntas vårdnaden om sina klockor. Någon kanske påstår att jag någon gång sagt nåt om att hugga handen av lädernatobärare men det har jag inget minne av:rolleyes:

Haha... Hemska tanke. En kort version: Lädernato borde förbjudas och de som använder skall fråntas vårdnaden om sina klockor. Någon kanske påstår att jag någon gång sagt nåt om att hugga handen av lädernatobärare men det har jag inget minne av:rolleyes:
Hahaha! Har faktiskt aldrig burit ett lädernato och nu kommer jag aldrig att göra det! Kan tydligen mista både klocka och hand... :nailbiting:

Tillbaka
Topp