Haha kommer bli en tråd om det när @LongCon fått tummen urÄger inte du ett blått lädernato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha kommer bli en tråd om det när @LongCon fått tummen urÄger inte du ett blått lädernato?
Den där är fantastisk och gjorde sig grym på det bandet också
Lädernato är ju fantastiskt! Nu tycker jag du är ovanligt grinig.Haha... Hemska tanke. En kort version: Lädernato borde förbjudas och de som använder skall fråntas vårdnaden om sina klockor. Någon kanske påstår att jag någon gång sagt nåt om att hugga handen av lädernatobärare men det har jag inget minne av
It's good. It's niiiice.
I freaking love it! Alla borde ha en!It's good. It's niiiice.
Du får gärna skaffa en till mig! Den ligger högt på "ska ha nån gång"-listan!I freaking love it! Alla borde ha en!
Hittar jag en till köper jag den själv hade varit fett med en med svärdvisare också! Letade ju väldigt länge efter det här exet, svårt att hitta i bra originalskick och nu verkar fler få upp ögonen för modellen. Den på kaplans slutade väl på 60k allt som allt? Galet!Du får gärna skaffa en till mig! Den ligger högt på "ska ha nån gång"-listan!
Fantastiskt? Har du knarkat Det är vidrigt. Allt, precis allt annat är bättre... Jag är inte grinig men nånstans måste man stolt dra sin gräns för vad man tolererar i klocksammanhang.Lädernato är ju fantastiskt! Nu tycker jag du är ovanligt grinig.
Tack är lite osäker på bandet men det funkar helt okDen där är fantastisk och gjorde sig grym på det bandet också
Sorry, försöker dra ut tummen i början på nästa vecka... Har ingen bra ursäkt faktiskt.Haha kommer bli en tråd om det när @LongCon fått tummen ur
Haha, ingen faraSorry, försöker dra ut tummen i början på nästa vecka... Har ingen bra ursäkt faktiskt.
Tjingpax på den när du ska sälja Galet vass!Blank fredag var det här Snart ska jag försöka styra en paketöppning
http://www.lunaroyster.com/watches/1966-omega-seamaster-300-sword-hands-165024-amazing-yellow-patinaDu får gärna skaffa en till mig! Den ligger högt på "ska ha nån gång"-listan!
Haha ja den paxen kommer du få ha ett tag...Tjingpax på den när du ska sälja Galet vass!
Grattis ×2När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Finally lr?