• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

När jag är uttråkad vrider jag på innerbezeln och pillar på det bulkiga, dåligt passande och obekväma lädernatot... Hoppas att ingen hugger av handen pga bandval, även om det kanske är jag som är den största antagonisten...
image.jpeg

Haha... Hemska tanke. En kort version: Lädernato borde förbjudas och de som använder skall fråntas vårdnaden om sina klockor. Någon kanske påstår att jag någon gång sagt nåt om att hugga handen av lädernatobärare men det har jag inget minne av:rolleyes:
Lädernato är ju fantastiskt! Nu tycker jag du är ovanligt grinig. :)

Du får gärna skaffa en till mig! :) Den ligger högt på "ska ha nån gång"-listan!
Hittar jag en till köper jag den själv ;) hade varit fett med en med svärdvisare också! Letade ju väldigt länge efter det här exet, svårt att hitta i bra originalskick och nu verkar fler få upp ögonen för modellen. Den på kaplans slutade väl på 60k allt som allt? Galet!

Tillbaka
Topp