Kul och stort grattis på födelsedagen!När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul och stort grattis på födelsedagen!När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Grattis! Trodde dock du sålt speedyn?När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Dubbelgrattis! Galet bra bilder också.När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Mmmmm... ...lädernato.Fantastiskt? Har du knarkat Det är vidrigt. Allt, precis allt annat är bättre... Jag är inte grinig men nånstans måste man stolt dra sin gräns för vad man tolererar i klocksammanhang.
Tack för tipset! Dessvärre "sold out". Vad skulle de ha för den?
Grattis!!När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Du befinnes skyldig till grovt armbandsövergrepp mot klocka. Med tanke på det tjocka svampiga materialet på bandet samt den obehagliga smutshudfärgen måste brottet betraktas som synnerligen grovt! Dom: 500kr böter till bcfMmmmm... ...lädernato.
Satan det gick fort... 7500 USDTack för tipset! Dessvärre "sold out". Vad skulle de ha för den?
Thx.Grattis! Trodde dock du sålt speedyn?
Riktigt snygg med svart tavla. Har en silver själv men inte i riktigt samma fina skick som din? Grym
När man fyller år så blir det lite olika kläder och klockor, kul Dessutom fick jag sms från Nymans att min Viggen är klar från service, ohhh happy day
Vad tänkte du? Den är inte ny.Finally lr?
Tänkte om det var första dagen på hemma plan för dig och att du nu fått klockan i handen for onceVad tänkte du? Den är inte ny.
Snudd på. Hämtade några klockor i onsdags.Tänkte om det var första dagen på hemma plan för dig och att du nu fått klockan i handen for once
Inget annat än att den är från ca 1950.Köpte ett helt gäng med damur. I högen av skräpklockor hittade jag denna lilla.
En Certina damur med serienumret 1831726. Kanske vet @Martin Lovasz mer om denna?
8 mm i kvadrat
Fungerade tyvärr inte.
Mumma, så jävla bra!
Thx.
Nä inte än. Men jag tror det är dags