Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! När inhandlades denna?Denna är på repeat.
Har du missat min paketöppning? Du bor ju på vintage??? Den inhandlades i veckanGrym! När inhandlades denna?
Näh, jag har ju haft semester från KS ett tagHar du missat min paketöppning? Du bor ju på vintage??? Den inhandlades i veckan
Fasen också jag visste inte att det var så dyrt och jag som älskar lädernatoDu befinnes skyldig till grovt armbandsövergrepp mot klocka. Med tanke på det tjocka svampiga materialet på bandet samt den obehagliga smutshudfärgen måste brottet betraktas som synnerligen grovt! Dom: 500kr böter till bcf
Vad är det där för något? Nyköp och gf-länk?
Auguste Reymond Aka ARSA, ett buktenfynd sedan några veckor tillbakaVad är det där för något? Nyköp och gf-länk?
Kul klocka!Auguste Reymond Aka ARSA, ett buktenfynd sedan några veckor tillbaka
Kunde inte motstå boetten och den koola kronan
Den nitade länken landade för någon dag sedan, blev en kul kombo tycker jag
Sånna är bra att ha ibland https://klocksnack.se/threads/paketöppning-av-en-udda-fågel-sol-vind-och-vatten.55825/#post-1428632Näh, jag har ju haft semester från KS ett tag
Satt och läste den nu precis.
Ja val72 kicks ass och boetten ger sköna autavia vibbarSatt och läste den nu precis.
Jagade en likadan under en period i höstas men kom aldrig till avslut. Gillar färgsättningen och framförallt boetten på dessa. Bara att gratulera till ett bra och framförallt roligt köp Dibs
Supertrevlig, i synnerhet med länken. @TorNet har också en asfin Arsa som han inte vill sälja till mig.Auguste Reymond Aka ARSA, ett buktenfynd sedan några veckor tillbaka
Kunde inte motstå boetten och den koola kronan
Den nitade länken landade för någon dag sedan, blev en kul kombo tycker jag
Stämmer! ARSA har släppt en del trevliga modeller genom åren. Min Hydrabloc, a k a "the Submarexploriner":Supertrevlig, i synnerhet med länken. @TorNet har också en asfin Arsa som han inte vill sälja till mig.