Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det var grymt skönt att få det på papper! De är verkligen seriösa när de kollar klockorna. Så när han värderade den till 80k så kändes det som att han hade koll på läget och inte bara tog det ur luften sas.Skönt med klara papper om något skulle hända. Nyfiken fråga, vad värderade dom den till? Börjar det på 6 eller 8?
Den där var ju lite mysig...
Himla fin!GP (Mimo)
Riktigt riktigt schysst!Perfekt vardagsspeedy
Ball!Nytillskottet
Flådigt!Och så på med favoritrasslet
Tack! Helt klart rätt utseende. Tavla, visare och bezel med rätt stuk. Hade kunnat va ett val92 istf Landeron 149 men man kan inte få allt!Flådigt!
Jäkligt schysst två-reg chrono du hittat, well done
Rasslig BOR länk är sjef
Sommarguld med vassa hörn.
Jodå, den finns kvar. Lite sugen på att byta den mot en vanlig day-date men trivs fint med denÄr den kvar?
Jodå, den finns kvar. Lite sugen på att byta den mot en vanlig day-date men trivs fint med den
Grym! 36mm?Denna landade idag. Efter ett ultraljudsbad så ser den bättre ut än bilderna på auktionen
OQDD > DD, ovanligare, skarpare boett, integreradlänk, Quartz och sjukt mycket kaxigareÄr inte det den ständiga frågan alla går och velar kring dagarna i ända? 'DD eller OQDD'?
...der gör iaf jag. Känner mig som en riktig Svensson så räknar med att alla andra också funderar på det!
Nåt måste man ju vela om.Är inte det den ständiga frågan alla går och velar kring dagarna i ända? 'DD eller OQDD'?
...der gör iaf jag. Känner mig som en riktig Svensson så räknar med att alla andra också funderar på det!
Tack! Typ 36, har inte mätt men känns som min Tissot på armen.Grym! 36mm?