Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt coolt!Idag kör vi denna gamla goding.
Tack! Stämmer. Atlantic Världsmästarur. Boett i rostfritt stål med design skamlöst snattad från Omegas samtida 50-tals seamasters. Drivs av ett AS-verk. I mitt tycke en av de klockor som ger mest pang för pengarna.Grymt coolt!
Står det världsmästarur bakom pekarna eller ser jag fel? Vad för modell är det?
Tack! Stämmer. Atlantic Världsmästarur. Boett i rostfritt stål med design skamlöst snattad från Omegas samtida 50-tals seamasters. Drivs av ett AS-verk. I mitt tycke en av de klockor som ger mest pang för pengarna.
Ett sånt i brunt läder behöver jag till min yachtingraf
Årsklockan idag igen - testar med nytt "vintage rally"
Wow, den var fin mister!Äntligen kan jag posta här igen
Från 65
Wow, den var fin mister!
Är det sant!? Grattis vännen! Ett kap fo' sho'!För hela 120kr ska man inte klaga
Äh, den där är säkert vattentät också Skön länk btw! Vad är det för något?Kunde inte låta bli en sådan skönhet till ett så lågt pris...
Behöver dock en genomgång... som vanligt
Länken är en vanlig gubblänk. Klockan är 35mm i diameter. Snygg tavla iallafallÄh, den där är säkert vattentät också Skön länk btw! Vad är det för något?
Oj vad fin den vart!!En till liten trevlig rackare har hittat hem till hanleden. Tack @rogart-63 för service och all hjälp! Och tack @Seikosthlm för bandet och all hjälp!
Oj vad fin den vart!!
Riktigt drömklocka.
Finns "inga" rena 62mas tavlor. Tycker den ser helt kanon ut.Tack så mycket! Det är din och @rogart-63 förtjänst! Tavlan är ganska möglig och det är uppenbart att någon klåpare varit oförsiktig med den tidigare, men annars är den finfin. Skarp och schyst boett!
Finns "inga" rena 62mas tavlor. Tycker den ser helt kanon ut.