Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en ref:980.006? Superfin! Den ser verkligen ny ut! Hade en 980.002 med orange tavla och tropic. Måste nog skaffa en igen!
Är det en 980.006? Superfin! Den ser verkligen ny ut! Hade en 980.002 med orange tavla och tropic. Måste nog skaffa en igen!
Tack för info! Nu kan jag börja jaga!Tack Det är en 980.022, samma boett som 006 och 002 men med guldplätering.
Det var verkligen en vacker klocka med en mycket vacker tavlaEn kollegas vackra seamaster .
Har en 64:a i 14k solitt guld som jag själv tycker inte är så pjåkig den hellerDet var verkligen en vacker klocka med en mycket vacker tavla
Riktigt fint exemplar du har, sjöhästen ser riktigt mysig ut i 14k !Har en 64:a i 14k solitt guld som jag själv tycker inte är så pjåkig den heller
Baksidan tycker jag är någonting i (sjö)hästväg
Här kommer förra ägarens bild på baksidan som är av bättre kvalitét än min:
Mmm, det är någonting speciellt med svarta tavlor... Din klocka är verkligen finTillbaka till min egen nu
Den ska du vara stolt överHar en 64:a i 14k solitt guld som jag själv tycker inte är så pjåkig den heller
Baksidan tycker jag är någonting i (sjö)hästväg
Här kommer förra ägarens bild på baksidan som är av bättre kvalitét än min:
Den var verkligen inte dum, grattis till en jättefin klocka En 0552/924-3306 antar jag? Vad har den för "assignment year"?Lemanian har vilat ett tag, inte längre
Kan man annat än gilla en klocka från sitt födelseårLongines -59
Tack, trivs bra med den Stämmer och den är från 75;Den var verkligen inte dum, grattis till en jättefin klocka En 0552/924-3306 antar jag? Vad har den för "assignment year"?