Hade jobb där under ett par år och pendlade mellan Stockholm - Jönköping. Det är en väldigt fin väg efter Vättern.Jajjemensan! En skön körning upp till Motala i fint vårväder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jobb där under ett par år och pendlade mellan Stockholm - Jönköping. Det är en väldigt fin väg efter Vättern.Jajjemensan! En skön körning upp till Motala i fint vårväder.
Viceroy monday (eller ska vi bredda till Heuer?), Speedy tuesday, och vad kommer sedan?...Haha jo jag tycker att vi inför en Viceroy måndag. I din bild har den verkligen hittat hem![]()
Då kan du vägen!Hade jobb där under ett par år och pendlade mellan Stockholm - Jönköping. Det är en väldigt fin väg efter Vättern.![]()
Snyggt fångat! "Pryngeps" -I likeHej nykomling! Lite poor man Carrerastuk över denna 36mm kronograf i stål. Rockar ett Landeron 248 och tavlan är göttigt blank. Trevlig kväll!
![]()
![]()
Tack! Jadu, märket känner jag inte alls till men boetten är bra och tavlan likaså - då är jag såld!Snyggt fångat! "Pryngeps" -I like![]()
Grattis! Vem av er är äldst?Firar födelsedag med Tudor
![]()
Tudorn är 12 år äldre än jag är men ingen av oss ser en dag äldre ut än 25Grattis! Vem av er är äldst?![]()