Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra den där![]()
Oldtimer !
Haha. Ja det har blivit ngra stycken genom åren. 4 chronos, en dykare och 2 dressare.Hur många Sabinor sitter du på egentligen? Riktigt coola, men jag skulle aldrig kunna ha en klocka med ex-sambons namn på urtavlan![]()
Ytterst få med den funktionen, antar jag, har inte sett det på någon annan Atlantic förut heller.Dansk mat och svensk klocka - hur många samtida klockor med gångreservsindikator kan det finnas?Ping @Stroboman - vet att du gillar denna..
![]()
Mycket fin! Grattis.
Mkt cool! Ovanligt bra skick oxå ser det ut som. Bra fångat!
Det fungerar så här!![]()
Omega Geneve![]()
Har länge ansett att dessa 70/80 tals omega är lite trista och inget som jag egentligen vill köpa när jag försöker hitta någon trevlig vintage omega till!
Dock börjar jag så smått gilla tex denna !!
Är det modet som förändrat eller mindre troligt jag själv som utvecklar min smak!?
Men det är väl ingen ny Flightmaster?![]()
För er som undrar - Ja det är nya visare och tavla. För övrigt är bezel, tryckknappar och kronor också nya. Ska jag ens posta i vintage-delen?
Kul med dressad vintagetank på raggarlänk!Precis hämtat ut en ny tank. Hem för lite vård och omtanke samt leta lämpligt nytt band.
![]()
Grattis Patrik! In med den i DoxatrådenDök upp ett stycke lätt bedagad mögeldykare i dag.
![]()
Cool länk med "mikrojustering".
![]()
![]()
Fick spider-dial på köpet också. Synd att det inte är en Råleks...
![]()