• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Divern jag aldrig tröttnar på... lågbudget bang for the buck av högsta rang :)
Fulmetal, kupat plexi, matt tavla, 60 tal, något slags glasaktigt inlägg i bezel, lite mögel, 19mm mellan bandhornen, 40mm utan krona och passar på allt från nato till Indiansilver och mesh....... visst är det roligare med vintage!
IMG_5327.JPG

Fulmetal, kupat plexi, matt tavla, 60 tal, något slags glasaktigt inlägg i bezel, lite mögel, 19mm mellan bandhornen, 40mm utan krona och passar på allt från nato till Indiansilver och mesh....... visst är det roligare med vintage!
IMG_5327.JPG
Fantastisk klocka!
Har ju en viss fäbless för Atlantic, den här går också rakt in i hjärtat :)

IMG_5327.JPG
Fin formulering Mr.Holy diver, jag är med dig i det resonemanget alla dagar på året .

IMG_5327.JPG
Det är så j.... roligt och den där e skitcool! :)

Mycket ser lite småudda ut på uret, har du koll på vad som är rätt och fel?

Jag vet att länken är am, visarna jag fick satt på är generiska ETA, och att lumen har tvättats bort. Annars tror jag ingen riktigt vet vad som är korrekt äller inte på dom här. Har googlat runt i flera dagar på dom här, män inte fått fram nått annat än att ingen vet nåt med säkerhet.
Vad tänkte du på?

Tillbaka
Topp