Husse
Pandion
Så fint med orörda tavlor. Tycker att en tvättad tavla ”dör” lika mycket som en ommålad tavla.Tackar!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fint med orörda tavlor. Tycker att en tvättad tavla ”dör” lika mycket som en ommålad tavla.Tackar!![]()
Fantastisk klocka!Divern jag aldrig tröttnar på... lågbudget bang for the buck av högsta rang
Fulmetal, kupat plexi, matt tavla, 60 tal, något slags glasaktigt inlägg i bezel, lite mögel, 19mm mellan bandhornen, 40mm utan krona och passar på allt från nato till Indiansilver och mesh....... visst är det roligare med vintage!
![]()
Tack, ja den är fantastiskFantastisk klocka!
Har ju en viss fäbless för Atlantic, den här går också rakt in i hjärtat![]()
Fin formulering Mr.Holy diver, jag är med dig i det resonemanget alla dagar på året .Divern jag aldrig tröttnar på... lågbudget bang for the buck av högsta rang
Fulmetal, kupat plexi, matt tavla, 60 tal, något slags glasaktigt inlägg i bezel, lite mögel, 19mm mellan bandhornen, 40mm utan krona och passar på allt från nato till Indiansilver och mesh....... visst är det roligare med vintage!
![]()
De här små rackarna passar så oerhört bra på raggarlänk!Torsdagens hjälpreda, en Antimagnetique.....![]()
Visst gör deDe här sMå rackarna passar så oerhört bra på raggarlänk!
Läckert![]()
Det är så j.... roligt och den där e skitcool!Divern jag aldrig tröttnar på... lågbudget bang for the buck av högsta rang
![]()
Hittade min första ”småtting” förra veckan, men det var absolut inte min sistaVisst gör de. Är ständigt på jakt efter liknande länkar, för av någon anledning ramlar det in nya "småttingar"hela tiden....
Härligt, då har du äntligen kommit in på rätt vägHittade min första ”småtting” förra veckan, men det var absolut inte min sista![]()
Mycket ser lite småudda ut på uret, har du koll på vad som är rätt och fel?Tudor torsdag med nya mer korrekta visare
![]()
Mycket ser lite småudda ut på uret, har du koll på vad som är rätt och fel?