Husse
Pandion
Kul att du får fira tillsammans med en så vacker klocka!60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du får fira tillsammans med en så vacker klocka!60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Grattis! Den är bra fin den där!60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Grattis!min söndags Luch och den sista ut i samlingen önskar en härlig bemärkelsedag!60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Ja, den såg rakbladsskarp ut!Hoppas jag är i rätt tråd ;-)
Dagens Seiko från 72.
![]()
Rakade mig i morse...
Grym boett på den där.Fick frugan att rocka en liten men så jädra fin Lemania. Man tycker nästan synd om alla små damur som blivit otrendiga. Många av dem håller så hög kvalité.
![]()
Stort grattis på födelsedagen och till klockan60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Tackar, känns som VAB-tiderna är här nuKrya på er![]()

Tjusig klocka och grattis till det nya 30!60 bast idag - vi firar ihop, jag och 6534.
![]()
Tack @Fadershan !Tjusig klocka och grattis till det nya 30!
Jag rockar en klocka som är typ jämngammal med mig. Min enda kvarts i samlingen. -82 så knappt vintage!![]()
Tack för gratulationen! Krya på er.Firar @Fender59 födelsedag, stort grattis, med att vara hemma med hosta och förkylning och omhändertagande av en dotter som har fått feber. Ha skön söndag!
![]()
Tack @Spincini !Stort grattis på födelsedagen och till klockan![]()
Tack @Beo !Grattis!min söndags Luch och den sista ut i samlingen önskar en härlig bemärkelsedag!![]()
Ja, man skulle nästan överväga könsbyte, med tanke på hur otroligt låga priser en del riktigt bra damur kan gå för.Fick frugan att rocka en liten men så jädra fin Lemania. Man tycker nästan synd om alla små damur som blivit otrendiga. Många av dem håller så hög kvalité.
![]()

Ja den är riktigt bra, 19mm men naggande!Grym boett på den där.
Haha, man kan ju börja med crossdressingJa, man skulle nästan överväga könsbyte, med tanke på hur otroligt låga priser en del riktigt bra damur kan gå för.
...Eller kanske inte.![]()
Cool! Bra bredd på din samling!Som att Applewatch och Swatch har fått barn (fast barnet är äldre än ena föräldern)![]()
Semivintage...
Kanske ett starkare alternativ att överväga...Ja den är riktigt bra, 19mm men naggande!
Haha, man kan ju börja med crossdressing.
Fin! Hör gärna av dig om den ska lämna i framtiden!
Som att Applewatch och Swatch har fått barn (fast barnet är äldre än ena föräldern)![]()
Semivintage...