• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Hugger69

Patek
2-Faktor
FunkyWatchFredag!

đŸȘ ENICAR MRO STAR JEWELS i NOS-skick!

IMG_0563.jpg
IMG_0561.jpg
IMG_0560.jpg
IMG_0562.jpg
 

240snusit

Panerai
Universal Geneve beskrev sig sjĂ€lva som "Le couturier de horologie" sĂ„ kul att ha nĂ„got av deras lite mer "moderiktiga" ur, med deras Kaliber 42 som bland annat tjĂ€nstgjorde i nĂ„gra deras Genta-designade dressklockor. PĂ„ ett Flammingoskinn band för att matcha den dĂ€r extra fashion-kĂ€nslan - spĂ€nnet lustigt nog ser lite ut som loggan de anvĂ€nde innan den pĂ„ min klocka ocksĂ„ â˜ș hoppas ni alla fĂ„r en fin helg och grym fredag!
CA2B3ED2-C551-480D-961A-1B95E9932F74.jpeg
3212B2C2-0002-4CE8-8381-5907F8E2B5EC.jpeg
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Inget mÀrkvÀrdigt egentligen. Mellanstort auktionshus i södra Sverige. Trodde fler skulle vara med och hugga.

Men fin Àr den. En Damas Marinograf mÀrkt med Kronometer Stockholm. NÀstintill obÀrbar för nÄgon som Àr van med vintage. 42mm i diametern, 50mm lugtolug och 22mm mellan bandhornen. Men jag ska nog vÀnja mig. :)
Stort grattis!
Jag var med och bjöd :)
Kul att den kom till forumet!!
 
Senast Àndrad:
Topp