cornil
Basic
Oj, sorry. Jag missade tydligen att det kommit en bild på klockanHmm. Om du tittar på bilden han postade på klockan så ser du att det är lume på visarna. Man ser ju direkt skillnad på om det är lume eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, sorry. Jag missade tydligen att det kommit en bild på klockanHmm. Om du tittar på bilden han postade på klockan så ser du att det är lume på visarna. Man ser ju direkt skillnad på om det är lume eller inte.
Tyckte att det kändes blingigt, på mig. Åtminstone med räfflad ring. För många intryck och mönster. Passar kanske bättre med slät ring och jubile? Men snyggaste länken på DJ/DD är ju President, som tyvärr inte finns i stål .Det var ju intressant, hur kommer det sig? Datejust på oyster har jag lite svårt för.
Nja, råder delade meningar om detFör att det är snyggast
Klart att du ska köra en DJ.Tack! Blir ju lite småsugen att köpa en 36 Datejust istället för en SubC-ND som daglig klocka. Självklart med jubilee isåfall, tycker personligen inte att oyster klär Datejust.
Go for itTack! Blir ju lite småsugen att köpa en 36 Datejust istället för en SubC-ND som daglig klocka. Självklart med jubilee isåfall, tycker personligen inte att oyster klär Datejust.
Snygg! Var det den du köpte av Gripenbro? Eller annan tavla?Lägger en dubbel på OQ 17000
Tack. Oklart än så länge, köpte den av Peter när jag var i Nice och hämtade den nu på e m. Har frågat om det var den blå jag skickade tillbaka, för den här är helt totalrenoverad ev Nymans. Kan ha blivit ny tavla i så fall, cosc cert och garanti i två år. Men det kan vara ett annat ex också. Får veta mera sedanSnygg! Var det den du köpte av Gripenbro? Eller annan tavla?
Fått svar - det är ett annat exemplar, med renoverad länk och boett, samt ny maskin . Uppmärksamt du såg att det är en annan tavla, samma färg dock.Snygg! Var det den du köpte av Gripenbro? Eller annan tavla?
Jag föredrar denna tavla med mer text. Sen var det väl något knas med den andra? Skicka PM när/om du blir flippsugenFått svar - det är ett annat exemplar, med renoverad länk och boett, samt ny maskin . Uppmärksamt du såg att det är en annan tavla, samma färg dock.
Tycker som du, Cosc tavlan är mysigare. Ja, den andra hade lite fel och brister, men det är säkert fixat nu. Men ändå gött att det var ett annat exJag föredrar denna tavla med mer text. Sen var det väl något knas med den andra? Skicka PM när/om du blir flippsugen
Min drömkombo på OQ! Hör gärna av dig om du har flipptankar i framtidenLägger en dubbel på OQ 17000
Eller hur, fett nöjd! Ska fixa bättre, lovar.
Tack, ja den tavlan är magisk . Tycker också OQ är en skön modell, min andra, och det är inte förrän man haft en som man vill ha en igen . Intresse noteratMin drömkombo på OQ! Hör gärna av dig om du har flipptankar i framtiden
Hade totalt förträngt att jag ägt en OQ, vilken fantastisk klocka! Måste skaffa en igen...
Kan fan inte bättre än såhär
Tänk inte så mycket, känn efter ordentligt iställetGår i tankar om att införskaffa en DJ av äldre modell.
Några tips på vad jag ska tänka på när jag kikar runt?
Vad är Turn-o-graph för udda Datejust egentligen? Blir nyfikenMumma e denna!
Ghettovarianten av DJ som även fungerar som en dykarklocka!Vad är Turn-o-graph för udda Datejust egentligen? Blir nyfiken
Haha ghetto Den är ju rätt frän ändå, svart och rött är ju alltid en härlig färgkombination.Ghettovarianten av DJ som även fungerar som en dykarklocka!
Vad är Turn-o-graph för udda Datejust egentligen? Blir nyfiken
Fint! Guldjubbe är fan på topplistan på fina länkar.
Kan fan inte bättre än såhär
Tack, jo det är jäkligt najs faktiskt.Fint! Guldjubbe är fan på topplistan på fina länkar.
Det är fint! Håller dock inte med om ditt tavelbyte även om svart också är fint.Tack, jo det är jäkligt najs faktiskt.