• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

WHU

Panerai
2-Faktor
För att det är snyggast :p

image.jpg
Nja, råder delade meningar om det ;)
20160127_102210.jpg
 

kruka

Omega
2-Faktor
Det som jag kan sakna på min klocka är rouletten. Nån som vet vad det kostar att byta på en 16200, arbete och del? För visst ska väl det gå?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Snygg! Var det den du köpte av Gripenbro? Eller annan tavla?
Tack. Oklart än så länge, köpte den av Peter när jag var i Nice och hämtade den nu på e m. Har frågat om det var den blå jag skickade tillbaka, för den här är helt totalrenoverad ev Nymans. Kan ha blivit ny tavla i så fall, cosc cert och garanti i två år. Men det kan vara ett annat ex också. Får veta mera sedan :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Min drömkombo på OQ! Hör gärna av dig om du har flipptankar i framtiden :D

Hade totalt förträngt att jag ägt en OQ, vilken fantastisk klocka! Måste skaffa en igen...
Tack, ja den tavlan är magisk :). Tycker också OQ är en skön modell, min andra, och det är inte förrän man haft en som man vill ha en igen :). Intresse noterat :D
 
Topp