Räfflad ring i vitguld på 116234 slät stål på 116200.Vad är skillnaden på en 116200 och 116234? mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räfflad ring i vitguld på 116234 slät stål på 116200.Vad är skillnaden på en 116200 och 116234? mvh
Bra val.Nyinköpt jubilee länk idag
Kan få köpa mitt oyster, dock inte för 5kBra val.
Funderar på att komplettera med ett oyster till min. Är lite för dyrt nytt, gick ju ett här på ks för ca 5k som jag missade. Synd.
Det kan man förstå. Jubilee är mkt populärare av diskussionerna här att dömma.Jag söker med ljus och lykta efter ett jubilee till min 116234.
Schysst. Inte ofta man träffar på den.
Tack. Tror jag är ensam om den här på forumet iaf..Schysst. Inte ofta man träffar på den.
Kunde man kombinera med oyster och president? Eller bara jubilee?Tack. Tror jag är ensam om den här på forumet iaf..
Oyster iaf, men inte min grej. Dock ej köpt ny av mig, köpt av hatewinter - soft snubbe.Kunde man kombinera med oyster och president? Eller bara jubilee?
Fundera på vad du gillar bäst i form av tavla, länk och ringen runt glaset. Gillar du gamla rassliga länkar eller föredrar du lite rejälare länkar? Själv har jag en 71a med 80-tals jubilee för att jag föredrar ett nyare jubilee. Verken är ganska basic men har du otur kan du åka på en dyr service om många delar behöver bytas.
riktigt snygg!Dubbel, ref 17000, ha en fin fredag o helg
Extremt schysst! Köpt nyligen?
Vad länken heter vet jag inte, den är ju integrerad med ref 17000, sorry. Det enda jag vet är Ref nr. 17000 B-J10.riktigt snygg!
Vad heter denna länken du har på?
Tack PE! Köpt för nån månad sen baraExtremt schysst! Köpt nyligen?
Utan att ta i i överkant så kan det hamna på 8-9.000 kr hos AD, men det var väl någon som hade fått offert på över 20.000, kr men då skulle de byta boett, mm. Normalt servicepris är ca 6.000 kr.Tack för tipsen!
Det jag kommit fram till hit tills är svart skinnarmband, refflad ring, vit tavla med romerska siffror alt streck.
Vad kan en "dyr service" hamna på @Criss Cross ?
Grattis, riktigt läcker! Ser fram emot mer bilderTack PE! Köpt för nån månad sen bara
Tack för tipsen!
Det jag kommit fram till hit tills är svart skinnarmband, refflad ring, vit tavla med romerska siffror alt streck.
Fundera på om du inte vill ha index istället för romerska. Romerska är mer svårsålda och min erfarenhet är att man inte tröttnar på index lika fort som romerska.Tack för tipsen!
Tack för hjälpen!Utan att ta i i överkant så kan det hamna på 8-9.000 kr hos AD, men det var väl någon som hade fått offert på över 20.000, kr men då skulle de byta boett, mm. Normalt servicepris är ca 6.000 kr.
Grym! Tavlan blir trevligt sportig med siffrorna, riktigt nice.Nyförvärv Datejust 41
Grattis, snygg som tusan!Nyförvärv Datejust 41
snyggt!Nyförvärv Datejust 41
Grattis! Vilken skönhetInte min första post i tråden men min första post som DJ-ägare. Blev med Datejust igårkväll
Grattis!Inte min första post i tråden men min första post som DJ-ägare. Blev med Datejust igårkväll
Schysst. Vad är den nya referensen?Nyförvärv Datejust 41