• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Grattis! Vilken skönhet :happyhappy:
Tackar! :)
Grattis!
Jämförde en lika dan med min svarta i förra veckan. På den blå tavlan händer det lite mer och jubileet är riktigt bra men kombin med slät ring har jag fortfarande lite svårt för även om det inte är helt tokigt :)
Slänger in en bild på min också eftersom jag inte postat den här tidigare.
20160831_173538.jpg
Tackar! :)
Jag personligen älskar kombinationen slät ring och jubilee! Tycker att din på Oyster är schysst den med. Är en sucker för blå tavlor så det valet var rätt givet.

Hörni experterna..
Vad kan man begära för denna? Används aldrig tyvärr

1601a med riktigt jäkla bra boett, wideboy tavla och visare, supertajt länk (Michel Young renoverad) med stora kronan på spännet och så mår urverket bra. Mjukt uppdrag, bra gångreserv, håller tiden och amplituden var 280 förra året när Rob kollade den.
image.jpeg

Senast ändrad:
Helt rätt! Grattis från bryschan
IMG_20160815_075002-01.jpeg

Tack! Dina bilder har ju inte gjort mig mindre sugen kan jag säga, så tack för "hjälpen" ;)

Underbart fin!

Vad fick dig att landa på slät bezel istället för fluted i vitguld? Jag har själv problem att bestämma vad jag gillar bäst... :)

Tackar! Just att det blev slät bezel eller köp över huvud taget var mest en tillfällighet. Just denna kombinationen är dock min favorit när det kommer till 6-siffriga Datejust :) Kolla bilder på olika kombinationer samt prova hos AD om du har möjlighet. Det fina med Datejust är ju även möjligheterna att byta tavla & länk så har man en helt annan klocka.

Tack! Dina bilder har ju inte gjort mig mindre sugen kan jag säga, så tack för "hjälpen" ;)

Tackar! Just att det blev slät bezel eller köp över huvud taget var mest en tillfällighet. Just denna kombinationen är dock min favorit när det kommer till 6-siffriga Datejust :) Kolla bilder på olika kombinationer samt prova hos AD om du har möjlighet. Det fina med Datejust är ju även möjligheterna att byta tavla & länk så har man en helt annan klocka.
Fint att man kan hjälpa till lite ju :D
Njut och fota på!

Tillbaka
Topp