• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

undrar om det är får alla snygga tjejer (eller killar).

Framförallt tycker alla att han är oproportionerlig...
steroids_511d4f56e087c3384b63356e.jpg
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Tänkte slå till på en DJ 116200 i helgen. Väntar på en 16610 egentligen men är så otålig.
Vad tror ni lm följande klocka som NTwatches har inne? Cert/box och nya jubileelänken. Från 2009, till priset av 40k.
Priset är bra men den har legat osåld på deras hemsida länge - har alla "andra" insett något som jag inte sett ännu? Tacksam för input.

http://ntwatches.com/index.php?route=product/product&path=20&product_id=154

Vänta till du hittar en med Fluted bezel, du kommer inte ångra dig! (Min åsikt). Eller så väntar du in din Sub.
 

Zalath

Panerai
Tänkte slå till på en DJ 116200 i helgen. Väntar på en 16610 egentligen men är så otålig.
Vad tror ni lm följande klocka som NTwatches har inne? Cert/box och nya jubileelänken. Från 2009, till priset av 40k.
Priset är bra men den har legat osåld på deras hemsida länge - har alla "andra" insett något som jag inte sett ännu? Tacksam för input.

http://ntwatches.com/index.php?route=product/product&path=20&product_id=154
Vill du ha en sub så vänta tills du hittar en, nöj dig inte med en nästanklocka. Det är som JP påpekar ovan en 116200 och inte en 116234 och den är sju år gammal. Tycker inte att det är ett häpnadsväckande bra pris (säger inte att det är dåligt heller).
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Vill du ha en sub så vänta tills du hittar en, nöj dig inte med en nästanklocka. Det är som JP påpekar ovan en 116200 och inte en 116234 och den är sju år gammal. Tycker inte att det är ett häpnadsväckande bra pris (säger inte att det är dåligt heller).

Hehe tack för input men subben ska köpas ändå så det är inte fråga om antingen eller. Men ja den är 7 år gammal och ska servas snart men antagligen inte akut servicebehov eftersom det ändå är en handlare som säljer den.

Men du tycker inte priset är bra? Nyare på jubilee säljs ju dyrare så jag tyckte priser var OK, men kan ha fel...
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Hehe tack för input men subben ska köpas ändå så det är inte fråga om antingen eller. Men ja den är 7 år gammal och ska servas snart men antagligen inte akut servicebehov eftersom det ändå är en handlare som säljer den.

Men du tycker inte priset är bra? Nyare på jubilee säljs ju dyrare så jag tyckte priser var OK, men kan ha fel...
Har handlaren inte utfört någon service är servicebehovet lika stort som om den såldes av en privatperson :) (just sayin').
 
Topp