Fanns inte bättre än såhär i fånen.Visa en bild på det dolda spännet, det är ju halva grejen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fanns inte bättre än såhär i fånen.Visa en bild på det dolda spännet, det är ju halva grejen
Här kommer en!Visa en bild på det dolda spännet, det är ju halva grejen
Tyvärr finns det inte. Däremot finns det 1,5 länkar vilket i praktiken blir nästan samma sak. Jag har för mig att de kostar som en helkväll på krogen (ca 1500kr). Behöver ingen så inga bilder.Jag köpte min 116200 mitt i sommaren och den satt som en smäck på armen. Men nu när det börjar bli kallt så sitter den nästan lite för löst på armen. Det jag undrar är om det finns halvlänkar till superjubilee-länken då jag tror att det kan bli för tigh att ta bort en hel länk?
Det är väl lite av ett i-landsproblem. Jubileelänken är ju riktigt härlig. Jag köpte mig ett ödleband på Rob E. förra helgen när jag var på besök i Stockholm, får väl köra lite med det vintertid. Tack för svar!Tyvärr finns det inte. Däremot finns det 1,5 länkar vilket i praktiken blir nästan samma sak. Jag har för mig att de kostar som en helkväll på krogen (ca 1500kr). Behöver ingen så inga bilder.
Jag förstår ditt problem. Även på vintern kan jag tycka att den sitter tight om man är lite svullen... Och löst om det är kallt. Kanske skulle försöka sig att få på ett clasp med glide lock...
Finns halvlänkar till super jubille, Rob E har dem i lager.Jag köpte min 116200 mitt i sommaren och den satt som en smäck på armen. Men nu när det börjar bli kallt så sitter den nästan lite för löst på armen. Det jag undrar är om det finns halvlänkar till superjubilee-länken då jag tror att det kan bli för tigh att ta bort en hel länk?
Snyggt! På med det, upp med bild!!!Det är väl lite av ett i-landsproblem. Jubileelänken är ju riktigt härlig. Jag köpte mig ett ödleband på Rob E. förra helgen när jag var på besök i Stockholm, får väl köra lite med det vintertid. Tack för svar!
Där har vi grejerna!Här kommer en!
Vet du pris?Finns halvlänkar till super jubille, Rob E har dem i lager.
Runt 1000, mycket möjligt det är 1,5 länk men resultatet blir en halvlänk i justering.Vet du pris?
1 så klartFöredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
Dj2 är för stort för mig. Ser inte klokt ut.Föredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
Tveklöst ettan. Tvåans proportioner är ett skämt.Föredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
He he, den frågan är sedan länge besvarad . By the way, även för Day Date, svaret blev samma storlek.Föredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
Helt klart 36:an. Gillar inte DJ 2:s proportioner. Nya DJ 41 ser däremot bra ut.Föredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
1:an, solklart.Föredrar ni datejust 1 eller 2 gott folk?
Jag hade varit beredd att pröva en 38/39.1:an, solklart.
Har haft 2:an också, vi blev aldrig vänner.....
Provade DJ 41 i fredags, den sitter mycket bättre än 2:an, trots samma diameter.
Så är du rädd att 36:an blir för liten, kolla in nya 41:an!
Säkert en optimal storlek!Jag hade varit beredd att pröva en 38/39.
Tror inte på DJ 40, då DJ 41 introducerades i Basel 2016..DJ 40 i Basel 2017? Inte lika troligt som en ny BB men inte omöjligt.
Tänkte på mönstret från Day Date. Men visst DJ 41 är nylanserad så det är inte så sannolikt. Men om man slopar DJ II kan ju möjligheter öppnas. 2:an har väll aldrig varit speciellt populär?Tror inte på DJ 40, då DJ 41 introducerades i Basel 2016..
En bild på min DJ41 :
Japp, för att inte nämna hur snygg den är!Denna länken är magiskt skön! Vilket mästerverk.
Dj2 är för stort för mig. Ser inte klokt ut.
1:an, solklart.
Har haft 2:an också, vi blev aldrig vänner.....
Provade DJ 41 i fredags, den sitter mycket bättre än 2:an, trots samma diameter.
Så är du rädd att 36:an blir för liten, kolla in nya 41:an!
Snyggt är det, men jag tycker oystern är skönare faktiskt.Japp, för att inte nämna hur snygg den är!
Intressant. Tanken att skaffa oyster har slagit mig, men inte kommit till skott.Snyggt är det, men jag tycker oystern är skönare faktiskt.
Bytte tillbaka till oyster idag, gillar det bättre tror jag.
"gammal" bild
efter byte idag
Japp, för att inte nämna hur snygg den är!
Snyggt är det, men jag tycker oystern är skönare faktiskt.
Bytte tillbaka till oyster idag, gillar det bättre tror jag.
"gammal" bild
efter byte idag