• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Hej!

Helt ny på Rolex men funderar på en 1601? Åsikter kring detta? Är det ett ok köp? Bilden som bifogas är vad jag letar efter, hur är värdet på en sådan...om jag lägger 30", är den fortfarande ok att sälja vidare om den inte faller mig i smaken

Tack på förhand
Får du några tillbehör? Annars tycker jag att 30k är lite högt.

Ny tavla i, mycket nöjd!
21AAD4AF-F0D1-4774-94A9-8EBBB8C0F107.jpeg

Om du älskar den så mycket kanske det är dags att plasta av? ;)

Finns Tuxedo-tavlorna fortfarande att beställa från AD förresten? Har för mig jag läst att de ska vara tagen ur produktion?
Du har rätt, skyller på att jag fick hem den igår;)
Vågar inte svara på det, har dock också hört att den är tagen ur produktion.

• Like
Reactions: Nic
Tjena! Köpte mig en Jatedust med sigma silver dial, 1601.. tänkte mig ett svart alligator med curved ends. Rolex buckle. Är det ngn som kanske har tips på var man kan finna båda? :)

Hej,

Någon här inne som bor i göteborg och som har en 5-siffrig DJ på ett jubilee?
Gärna från 80-tal.

Jag funderar på att införskaffa en, men hade högt uppskattat om man fick chansen att klämma och känna lite på en innan.

Självklart bjuder jag på lunch, kaffe eller någon fika. Lite gött klocksnack kan utlovas också ;)

Vill du ringa och prata innan för referenser eller kolla upp mig så är det helt ok för mig :) Jag är bara tacksam om någon vill ta sig tiden. Fortsatt trevlig söndag på er!

Tillbaka
Topp