Okej, tack!
Enligt mig alltså, each to their own. Tycker att både DJ41 och DJ2 är oproportionerliga och alldeles för stora.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, tack!
Japp, precis samma känsla för mig.Haha ja verkligen. Älskar den men vill testa nytt. Kommer med största sannolikhet att komma tillbaka till 116200![]()
Väldigt snygg. En okunnig fråga: Vad skiljer denna (16220) från 16234?
På 16220 är glasringen i stål och på 16234 är den i vitguldVäldigt snygg. En okunnig fråga: Vad skiljer denna (16220) från 16234?
Aha, tack!På 16220 är glasringen i stål och på 16234 är den i vitguld![]()
Snygg!! En av mina framtida drömklockor, fast jag har nog tänkt jubilee hittills.Hej,
Jag har en DJ med blå urtavla och Oysterlänk som jag älskar. Jag har den i princip till allt, jeans och t-shirt till smoking. När DJ grundades, var den tänkt som en sportklocka eller ett dressur? Vad är det "huvudsakliga användningsområdet" för en DJ?
Väl mött!
![]()
Hej,
Jag har en DJ med blå urtavla och Oysterlänk som jag älskar. Jag har den i princip till allt, jeans och t-shirt till smoking. När DJ grundades, var den tänkt som en sportklocka eller ett dressur? Vad är det "huvudsakliga användningsområdet" för en DJ?
Väl mött!
![]()
På den nedre bilden är plasten kvar på bandhornen och på den övre är plasten bortplockadHej,
Är ute efter en Datejust two tone ny. Men hur ska egentligen bandhornen se ut? Ibland så ser jag släta bandhorn och ibland så ser jag typ som räfflor på dem? Har det med vilken årsmodell det är att göra?
Tack på förhand!
![]()
![]()
På den nedre bilden är plasten kvar på bandhornen och på den övre är plasten bortplockad![]()
Hade du på rånarluvan till den outfiten så kan jag förstå vfBra ljus inne på Mio.
Tjejen skämdes som vanligt
![]()
Den jag är ute efter exakt. Fanns ej i butiken idag men skulle ringa in när de fick in den. Storlek?En bild på den löjligt underskattade 16233
![]()
Hej,Den jag är ute efter exakt. Fanns ej i butiken idag men skulle ringa in när de fick in den. Storlek?
Jag bytte tavla på min 16234 hos icke-AD och då betalade jag 650kr för själva bytet av tavla och visare.Vad kostar det att byta tavla på DJ 116234? Alltså själva jobbet, inte ny tavla.