Code
AKA Vincent B
Ska vara helt ärlig. Även fast den är 36mm känns den som 38-39mm som OP:n. Tycker ärligt den sitter perfekt. Iallafall på mig (17.5cm runt handlederna). Och 36 är ju en klassisk storlek. När jag köpte klockan idag, innan jag träffade han jag köpte den av, hade jag en dålig magkänsla ang just att den är 36mm. Men såfort jag provade den på armen blev jag "WOW", inte lite någonstans. Inte så stor heller, mer perfekt. Men får absolut inte vara mindre i mitt tycke. Gillar också med datum, Roulette dessutom. Och jubilee länken ska vi inte prata om. Så SJUKT bekväm och bära. Och det som är bra med nya jubilee länken (63600) är att den har solida länkar, vilket jag gillar. Blir inte lika rasslig med åren som dom gamla. Ett till STORT plus är att den har samma urverk som en sub. 3135 fast ca 18-20k billigare (beggat)..Najs! Uppgraderat från OP! Du saknar inte de 3 extra mm? Själv gillade jag datejust 41 bättre men tycker en 39 mm datejust hade varit en sweet spot. Den blå tavlan är annars likadan som OP va?