S
Staafen
Guest
Haha det är sant!
Hahaha krävs en riktig man för att kunna bära upp 36 mm hahaha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha krävs en riktig man för att kunna bära upp 36 mm hahaha..
Vad heter han nu igen? Som bär 36? Säger CLAAASSSIC size..Haha det är sant!
Clayyyy!! DD och DJ ska vara 36mm, inte större.Vad heter han nu igen? Som bär 36? Säger CLAAASSSIC size..
Clay Morrow!Vad heter han nu igen? Som bär 36? Säger CLAAASSSIC size..
Så var det..Clay Morrow!
Vad heter han nu igen? Som bär 36? Säger CLAAASSSIC size..
Clayyyy!! DD och DJ ska vara 36mm, inte större.
En fantastisk serie. Såg om den nyligen och den håller fortfarande toppklass.Clay Morrow!
Verkligen supersnygg! Det enda utförande som kan konkurrera (som jag ev skulle välja istället) är en räfflad ring (fluted bezel, heter det väl). I övrigt tycker jag jubilee, blå tavla, 36mm förmodligen oslagbart.Dagens fortfarande lika snygg..
I agree. Blev i det närmaste deprimerad när jag sett klart serien och insåg att det var slut.En fantastisk serie. Såg om den nyligen och den håller fortfarande toppklass.
Tackar yes dom ringarna är snygga. Men dyrare..Verkligen supersnygg! Det enda utförande som kan konkurrera (som jag ev skulle välja istället) är en räfflad ring (fluted bezel, heter det väl). I övrigt tycker jag jubilee, blå tavla, 36mm förmodligen oslagbart.
Ja vitguld förstår jag kostar. Har jag fått det helt om bakfoten att de räfflade även finns i rostfritt stål? Eller var det bara så förut?Tackar yes dom ringarna är snygga. Men dyrare..
Nä bara vitt guld..Ja vitguld förstår jag kostar. Har jag fått det helt om bakfoten att de räfflade även finns i rostfritt stål? Eller var det bara så förut?
Ok, tack. Hade bara för mig att nån nämnt rostfritt stål. Då kan jag förstå att ganska många väljer slät ring.Och gult..
Wow..Solreflektioner är inte helt fel nu i december!
Jag köpte ett fint band på Rob E förra vintern. Ödleskinn, tunnt, avsmalnande till 16mm (passar ihop med rolex originalspänne). Är tyvärr inte hemma så har ingen bild.Behöver lite julklappshjälp. Mamma har en 116234 med ljus mop-tavla. Hon har sagt att hon skulle vilja ha lite läderband att alternera med så tänkte självklart ge henne det nu när julen kommer.
Har dock ingen aning om vad man ska ha för färger, om det ska smalna av eller ej, tjockt kontra tunnt osv.
Har ni åsikter, tips, bilder att bidra med osv så vore det uppskattat.
Ping @MissDatejust behöver smakråd
Snygg! Är det DJ41?Solreflektioner är inte helt fel nu i december!
Yes!Snygg! Är det DJ41?
Posta gärna bild vid möjlighetJag köpte ett fint band på Rob E förra vintern. Ödleskinn, tunnt, avsmalnande till 16mm (passar ihop med rolex originalspänne). Är tyvärr inte hemma så har ingen bild.
Min är en 116234. Det är samma ref på de med diatavla som utan.@Tomas Eriksson och @TheTaleTeller . Vad är det för referenser på era datejusts? Har gått och blivit mindre besatt av datejust med diamantindex nämligen.
Var det inte du som för några dagar sedan sa att en DJ absolut skulle bäras på jubilee?Behöver lite tips och råd. Vilket länk är snyggast? Gillar både Oyster och jubilee men nu fått för mig att kanske byta min jubilee mot just oyster (Om någon är sugen?). Men tror ni jag kommer ångra mig?
Jag har ett slätt svart (med svart stickning) Hirsch Sienna till two tone DJ. Smalnar av mot 16Behöver lite julklappshjälp. Mamma har en 116234 med ljus mop-tavla. Hon har sagt att hon skulle vilja ha lite läderband att alternera med så tänkte självklart ge henne det nu när julen kommer.
Har dock ingen aning om vad man ska ha för färger, om det ska smalna av eller ej, tjockt kontra tunnt osv.
Har ni åsikter, tips, bilder att bidra med osv så vore det uppskattat.
Ping @MissDatejust behöver smakråd