Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kriteriet är att du ska få två Bullens pilsnerkorv och en hoprullad bong från Solvalla emellan.En Datejust är ju inte en Datejust utan bilförsäljar "häng"..
Skulle du kunna bjuda på en bild där man ser lite bättre hur den sitter? För visst har du ganska så grova handleder?Ref. 16000, "Buckley dial" och Stockholm.
Skulle du kunna bjuda på en bild där man ser lite bättre hur den sitter? För visst har du ganska så grova handleder?
Jag har själv 20+.
Sitter perfekt.18,5cm här, bjuder på bild jag hann ta nu.
Be han gärna om bild någon gång! Jag har alltid gillat mindre klockor trots stora handleder, men har hört väldigt många gånger att det ser dumt ut, att jag har för små klockor osv osv.@AdrianO
Datejust sitter grymt på alla armar!
En polare har 20 i omkrets och den sitter snyggt tycker jag!
Be han gärna om bild någon gång! Jag har alltid gillat mindre klockor trots stora handleder, men har hört väldigt många gånger att det ser dumt ut, att jag har för små klockor osv osv.
En DJ ska vara 36mm imo, blir bara fel med större på den. Sen är dem äldre klart snyggast, men reffen som @Vincentb har är förjäkla snygg, sen finns det någon som har en riktigt snygg med tuxedo-tavla.
Rätt så snabbt skulle jag tro ...Undrar hur snabbt min klocka skulle bli såld om man sålde den? Hehe..
Jag har både en DJ och en Sub, gillar båda väldigt mkt, men sub får mer handledstid för att vara ärlig.Behöver tips och råd av er. Ägt 2 subs tidigare samt en 114300 och nu 116200. Blivit lite sugen på sub igen. Sälja 116200 och köpa Sub eller behålla DJ. Sjuk beslutsångest.. .
Gillar 116710 också. Och finns till bra pris MEN oftast oservade. 2007 modeller på alla..Jag har både en DJ och en Sub, gillar båda väldigt mkt, men sub får mer handledstid för att vara ärlig.
Känns mer som en vardagsklocka, robust och toolig, DJ känns mer som en dress, som man endå kan använda som vardagsklocka men inte lika toolig.
Eftersom du haft både sub och har DJ så skulle jag rekommendera en GMT 116710LN lite av båda världar tycker jag!
Jag fick in en 116710 från 2007 med okänd servicehistorik, slängd upp den på timegraphern och den visade väldigt goda värden.Gillar 116710 också. Och finns till bra pris MEN oftast oservade. 2007 modeller på alla..
På Rob tog det cirkus tre timmar.Jag tycker att väntan börjar bli lång...
Hur lång tid kan det ta att byta en tavla?
//B
Tyvärr fanns inte tavlan i butiken, men jag hoppas på att få återkomma med bilder inom kort.På Rob tog det cirkus tre timmar.
Jag skulle tro att rätt svar är... HYSTERISKT SNABBT!!!Undrar hur snabbt min klocka skulle bli såld om man sålde den? Hehe..
Hehe..Jag skulle tro att rätt svar är... HYSTERISKT SNABBT!!!
Behålla DJ, spara till sub, köpa sub (i den ordningen). Skulle kunna sätta en peng på att du skulle sakna din DJ en hel del om du sålde..Behöver tips och råd av er. Ägt 2 subs tidigare samt en 114300 och nu 116200. Blivit lite sugen på sub igen. Sälja 116200 och köpa Sub eller behålla DJ. Sjuk beslutsångest.. .
Ja mkt möjligt som jag gör lite med min gamla 114060 som jag sålde..Behålla DJ, spara till sub, köpa sub (i den ordningen). Skulle kunna sätta en peng på att du skulle sakna din DJ en hel del om du sålde..
Beror på pris. Rätt pris=snabbtUndrar hur snabbt min klocka skulle bli såld om man sålde den? Hehe..
Kööör bara alla är lättsålda till rätt pris om du ångrar dig!Ja mkt möjligt som jag gör lite med min gamla 114060 som jag sålde..
Behöver tips och råd av er. Ägt 2 subs tidigare samt en 114300 och nu 116200. Blivit lite sugen på sub igen. Sälja 116200 och köpa Sub eller behålla DJ. Sjuk beslutsångest.. .
Jo hahaha..Du min vänn har flippersjukan flippade du inte precis din tudor och köpte denna?
Ahh brukar vara så ibland..Kööör bara alla är lättsålda till rätt pris om du ångrar dig!
Har du börjat tänka på att flippa din DJ så kommer du inte sluta tänka på det förens du gör det, så brukar det vara för mig iaf!