Någon som vet prisuppg för svart diatavla till 116234? Verkar svårt att hitta beggade tavlor
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror ny ligger runt 17kNågon som vet prisuppg för svart diatavla till 116234? Verkar svårt att hitta beggade tavlor
Nice! Kul med en vit tavla i tråden. Jag är sugen på en själv. Grattis!Tillbaks i DJ Träsket
Hold up....riktigt fet den!
Har du inte haft den tillräckligt länge du för att våra plasta av?Lite häng i Barsebäck idag
Tack! 1601Hold up....riktigt fet den!
Vad är det för ref?
Jag tror att mitt förra inlägg föll mellan stolarna så vi gör ett nytt försök!
Det är en termin kvar på högskolan och jag tänkte unna mig själv en examenspresent! Jag har sneglat mot en 1603 men känner att jag sitter på för lite kundskap för att kunna avgöra om det är en sån jag ska ha..
Hjälp mig hur jag ska tänka. Vilket refnr hade ni gått på i min sits?
Badar inte i stålar men tänker mig någonstans mellan 35k-40k.
1603 är en gammal referens med hel del charmiga attribut såsom plexiglas och datumhjul med öppna sexor/nior. Den budget du har satt räcker till ett riktigt kanonexemplar som med lite tur även kommer med tillbehör.Jag tror att mitt förra inlägg föll mellan stolarna så vi gör ett nytt försök!
Det är en termin kvar på högskolan och jag tänkte unna mig själv en examenspresent! Jag har sneglat mot en 1603 men känner att jag sitter på för lite kundskap för att kunna avgöra om det är en sån jag ska ha..
Hjälp mig hur jag ska tänka. Vilket refnr hade ni gått på i min sits?
Badar inte i stålar men tänker mig någonstans mellan 35k-40k.
93,5 k på oysterVad listar nya dj 36mm med slät ring på. Ngn som vet?
https://m.rolex.com/watches/baselworld/new-datejust-36/m126233-0018.htmlVad listar nya dj 36mm med slät ring på. Ngn som vet?
Rhodium passar riktigt bra i DJ, ett lite roligare alternativ än silver men lika lättmatchat imo.Har idag silver urtavlan på min stål Datejust 41 (jubilee och räfflad bezel). Funderar på att byta till Rhodium istället. Vilken föredrar ni och varför?
Wtf? Så dyr!?93,5 k på oyster
Tänkte samma sak, men som svaren senare förklarade.Wtf? Så dyr!?