Det var inte alls så farligt som jag trodde. Gäller samma pris för 41mm DJ?5000 med montering och nya packningar.
Tvåa på bollen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte alls så farligt som jag trodde. Gäller samma pris för 41mm DJ?5000 med montering och nya packningar.
Tvåa på bollen..
Köpte en ultraljudstvätt för att tvätta rent min 16013 från ’86.
Stiften har nog inte avlägsnats på minst ett par år..
Ena stiftet var så ruttet och mjukt att det gick sönder. Nu undrar jag, var kan jag få tag på nya stift? Är det endast AD som gäller eller funkar lokala urmakarn som säljer Festina?
Budget är en bra början för att du skall få bra tips.En termin kvar på högskolan och jag tänkte unna mig själv en examenspresent! Jag har sneglat mot en 1603 men känner att jag sitter på för lite kundskap för att kunna avgöra om det är en sån jag ska ha..
Hjälp mig hur jag ska tänka. Vilket refnr hade ni gått på i min sits?
Badar inte i stålar men känner samtidigt att det förmodligen lönar sig i längden att inte snåla!
Väl mött!
Jag kan tänkte lägga mig runt 35-40’, men skulle det vara så att jag lär upp ytterligare så får jag dra ner småutgifterna och och spara ett tag!Budget är en bra början för att du skall få bra tips.
På en klocka i den prisklassen är det dumt att vara snål, tror bandstift kan kosta 200-400kr hos AD och det är stor skillnad i kvalitet.Köpte en ultraljudstvätt för att tvätta rent min 16013 från ’86.
Stiften har nog inte avlägsnats på minst ett par år..
Ena stiftet var så ruttet och mjukt att det gick sönder. Nu undrar jag, var kan jag få tag på nya stift? Är det endast AD som gäller eller funkar lokala urmakarn som säljer Festina?
Så. Jävla. SNYGG!!!DJ 17000 och barefoot
Visst är den crisp! Men det är ju inte goooold...Så. Jävla. SNYGG!!!
Letar du helguld eller?Visst är den crisp! Men det är ju inte goooold...
Jag letar alltid efter något! Vet dock inte riktigt hur jag ska göraLetar du helguld eller?
Vad är du inne på då?Jag letar alltid efter något! Vet dock inte riktigt hur jag ska göra
Vad är jag inte inne på....Vad är du inne på då?
Lite större lär den kännas om du kör på Jubilee'?. Himla fin den klockan och 34mm är helt klart bekvämt och smidigt!Första 34mm flr min del, måste säga att 34mm växer mer och mer! En perfekt storlek enligt mig...
HejLite större lär den kännas om du kör på Jubilee'?. Himla fin den klockan och 34mm är helt klart bekvämt och smidigt!
Det förekommer men är inte korrekt.Hej
Finns det Jubilee till 34 mm ? Jag har aldrig sett det.
Lite större lär den kännas om du kör på Jubilee'?. Himla fin den klockan och 34mm är helt klart bekvämt och smidigt!
Sagt det innan, men wunderbar!Startar veckan med vintage Date.