Den är faktiskt avplastad, eller har jag missat något?Har du inte haft den tillräckligt länge du för att våra plasta av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är faktiskt avplastad, eller har jag missat något?Har du inte haft den tillräckligt länge du för att våra plasta av?
De är väl halvsyskon...Idag fick bröderna träffas en stund ;-)
Oklart, detta ser ut som plastade bandhorn för mig iaf men har ej glasögon på migDen är faktiskt avplastad, eller har jag missat något?
Kan hålla med dig att det ser ut så...tror det du ser är mina hår @OskarK var också på mig för ett tag sedan och då plastade jag av den.Oklart, detta ser ut som plastade bandhorn för mig iaf men har ej glasögon på mig
Kostar en sådan här som en DD i samma skick med motsvarande tillbehör och från samma tid, ca?
Oklart, detta ser ut som plastade bandhorn för mig iaf men har ej glasögon på mig
Mumma!36mm är så jäkla bra
Fina bilder och en fantastisk klocka, har en själv med svart tavla.
Till nästa år kommer nog stål-DJ med nya boetten.Är ju TT. Finns inte som enbart stål
Edit: 2a på den. Du är snabb @Sivlia
Rent estetiskt så föredrar jag den högra faktiskt. Tycker tavlan och index är snyggare.Piff och Puff. Det slutade med att jag köpa DJn också (ägde DDn innan).
Rent estetiskt så föredrar jag den högra faktiskt. Tycker tavlan och index är snyggare.
Jag antar att det är en skönare känsla i DD:n när man håller bägge i händerna som du gör på bilden.Intressant att du tycker det! Kanske ser lite mer modernt ut med lysmassan?
Jag tycker nog den vänstra av den simpla anledningen att hela indexmarkörerna är av solitt guld. Små vitguldklimpar i urtavlan känns riktigt lyxigt. Lysmassan är såklart mer praktisk dock!
Har en diffus uppfattning om skillnaden. Mer slimmade bandhorn, rälsen borta, romerska i rälsen borta?Till nästa år kommer nog stål-DJ med nya boetten.
edit: Stav/syftnings och alla andra fel åtgärdade
Fetare index har jag för mig? Osäker dock.Har en diffus uppfattning om skillnaden. Mer slimmade bandhorn, rälsen borta, romerska i rälsen borta?
Tacksam om någon kan klargöra.
Det skulle vara jättetrist. I sådant fall blir det att akutköpa en DJ med superjubilee innan de är slut hos AD.Hidden clasp är även ett minne blott!
Nu blir det kö på dj och säljs över list!!!! Skynda fyndaDet skulle vara jättetrist. I sådant fall blir det att akutköpa en DJ med superjubilee innan de är slut hos AD.
Har inga problem med om rälsen och romerska försvinner eller nättare bandhorn. Fetare index ger lite dåliga DJ2 vibbar och att ta bort hidden clasp känns som sagt var som ett rejält felsteg.Nu blir det kö på dj och säljs över list!!!! Skynda fynda
AkutköpaDet skulle vara jättetrist. I sådant fall blir det att akutköpa en DJ med superjubilee innan de är slut hos AD.
Jepp exakt den varianten skulle det bli.Akutköpa
Tycker att de nya bandhornen verkar bra. Rails och romerska siffrorna kvittar. Nya indexen och ingen hidden clasp är försämringar tycker jag.
/B
Hysteriskt snygg!!Akutköpa
Tycker att de nya bandhornen verkar bra. Rails och romerska siffrorna kvittar. Nya indexen och ingen hidden clasp är försämringar tycker jag.
/B