• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Så fick det äntligen bli paketöppning idag efter jobbet. Ett stycke 16000 med slät ring på 78360 Oyster ftån Tyskland hade kommit:)
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kollat lite på en sexsiffrig DJ, som jag eventuellt eventuellt kan köpa om allt går rätt till i mars... Funderar på en vit/svart/blå med arabiska siffror, men osäker på om det är snyggt IRL. Riktigt läckert på ex. denna bild, någon som har en?
00110842_2__52091.1405475333.1280.1280.JPG

Grym tavla på din 116200 Ernesto!! Kom förresten på att jag glömt tacka dig för GTGn i fredags, så tack! :)

Kollat lite på en sexsiffrig DJ, som jag eventuellt eventuellt kan köpa om allt går rätt till i mars... Funderar på en vit/svart/blå med arabiska siffror, men osäker på om det är snyggt IRL. Riktigt läckert på ex. denna bild, någon som har en?
00110842_2__52091.1405475333.1280.1280.JPG

Grym tavla på din 116200 Ernesto!! Kom förresten på att jag glömt tacka dig för GTGn i fredags, så tack! :)
Om du nu tänkt byta upp dig tycker jag den där är king Galaxy! Sjukt bra faktiskt :)

Har precis joinat er i detta gäng!
image.jpg

En 1981 ROLEX DJ :16030

Fick klockan idag och länken passade inte så satt den på ett av dem lädernatos som jag hade hemma :)

Är en "wideboy" enligt min mer klockvetande styvbror, vafan nu det är.

Har precis joinat er i detta gäng!
image.jpg

En 1981 ROLEX DJ :16030

Fick klockan idag och länken passade inte så satt den på ett av dem lädernatos som jag hade hemma :)

Är en "wideboy" enligt min mer klockvetande styvbror, vafan nu det är.

Det där är väl ingen wideboy. Detta är en WB

image.jpg
( Mekmek s gamla bild. På en klocka jag nu köpt).

Det är däremot en grymt snygg klocka!

Ni som ägt och äger nya samt äldre modellen av Datejust, vad har ni att säga om skillnaderna? Jag har aldrig ens prövat den äldre modellen, den nya har jag prövat och den levde verkligen upp till förväntningarna. På bild så är den äldre inte alls lika attraktiv som den nya, tycker alltså jag.

Edit: AP 14790 eller DJ 116234?

Tillbaka
Topp