D
Deleted member 4412
Guest
Så fick det äntligen bli paketöppning idag efter jobbet. Ett stycke 16000 med slät ring på 78360 Oyster ftån Tyskland hade kommit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råder det brist på sexsiffriga DJ på secondhandmarknaden i Sverige? Hittar tamefan aldrig någon. Ni måste vara bra nöjda med klockan.
Råder det brist på sexsiffriga DJ på secondhandmarknaden i Sverige? Hittar tamefan aldrig någon. Ni måste vara bra nöjda med klockan.
Om du nu tänkt byta upp dig tycker jag den där är king Galaxy! Sjukt bra faktisktKollat lite på en sexsiffrig DJ, som jag eventuellt eventuellt kan köpa om allt går rätt till i mars... Funderar på en vit/svart/blå med arabiska siffror, men osäker på om det är snyggt IRL. Riktigt läckert på ex. denna bild, någon som har en?
Grym tavla på din 116200 Ernesto!! Kom förresten på att jag glömt tacka dig för GTGn i fredags, så tack!
Om du nu tänkt byta upp dig tycker jag den där är king Galaxy! Sjukt bra faktiskt
Så skulle jag gjort, då skulle man också ha tavlor att byta mellanVerkligen! Blir dock precis på håret att den finns inom budget, sen finns ju alltid möjligheten att köpa en med lite tråkigare tavla, spara lite längre och sedan byta hos AD
http://www.chrono24.se/rolex/datejust--id3126423.htm?id=3126423&picnum=0&tab=pics
Har precis joinat er i detta gäng!
En 1981 ROLEX DJ :16030
Fick klockan idag och länken passade inte så satt den på ett av dem lädernatos som jag hade hemma
Är en "wideboy" enligt min mer klockvetande styvbror, vafan nu det är.
Påminner riktigt mycket om en 16220 likt min 16220Hah, okej! Jag vet Inte, har aldrig hört uttrycket förr, han såg bara en bild och gissade utifrån det ..
Det är de! Glad helg på er!
Repor!!!Hah, okej! Jag vet Inte, har aldrig hört uttrycket förr, han såg bara en bild och gissade utifrån det ..
Det är de! Glad helg på er!
Repor!!!
Påminner riktigt mycket om en 16220 likt min 16220
Repor!!!
Fast är en 16030, det vet jag. Men båda är otrolig fina ..
Hah, ta det lugnt! Den är gjord för att repas
Har lekt lite med några av mina klockor idag, dessa "same same but different"...
(Båda TT 1601)
Mvh
Micke
Hej,Hej, läckert. Får jag fråga vart mockabandet på den vänstra klockan kommer från? Jag letar efter något liknande...
Med vänlig hälsning
Anders