Ja faktiskt hela tiden har den suttit på .
Kan inte sluta stirra på den. Bärs väldigt skönt och känns perfekt på handleden. Den är lite smått magiskt bra
Magiskt!
Testade du Jubilee innan eller slog du till på Oyster direkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja faktiskt hela tiden har den suttit på .
Kan inte sluta stirra på den. Bärs väldigt skönt och känns perfekt på handleden. Den är lite smått magiskt bra
Näe men jag överväger att köpa jubile länken oxå. Är även lite sugen på att se hur de bärs på läder. Vitgulden som jag postade ovan ser ju riktgt bra ut men jag vet inte om liknade finns till min? Alltså med ändlänkMagiskt!
Testade du Jubilee innan eller slog du till på Oyster direkt?
Näe men jag överväger att köpa jubile länken oxå. Är även lite sugen på att se hur de bärs på läder. Vitgulden som jag postade ovan ser ju riktgt bra ut men jag vet inte om liknade finns till min? Alltså med ändlänk
någon som vet att denna ändlänks varianat (osäker på om det är ändlänk) funkar till DJ 116234
Tack. Skickade precis pm till David.Detta kan vara ett alternativ för att få fram samma look:
https://klocksnack.se/threads/Ändlänkar-för-rolex.17046/
Jag hade den här ett tag. Upplevde den inte lika skimrande som på bild, tvärtom lite tråkig faktiskt.Någon som har ägt eller äger en DJ med sunbeam och kan berätta om "känslan" IRL?
Bra där!
Men tror du behöver ett smalare band, typ 20/16. Nu ser det ut som klockan drunknar i bandet
Fint med nyanserna, men borde smalna av mer!
Jag hade den här ett tag. Upplevde den inte lika skimrande som på bild, tvärtom lite tråkig faktiskt.
Men det är kul med lite annorlunda tavlor, så det är ändå synd att Rolex slutat med Sunbeam tavlorna.
Jag hade den här ett tag. Upplevde den inte lika skimrande som på bild, tvärtom lite tråkig faktiskt.
Men det är kul med lite annorlunda tavlor, så det är ändå synd att Rolex slutat med Sunbeam tavlorna.
Alphavisare är fantastiskt på Datejust!
Min pappas 1601 utan datumbubbla, stenhård klocka med mycket patina, används och bärs jämt och dagligen med klassiskt bilhandlarhäng
Ja den är sjukt charmigDen där är ju fantastisk! Riktigt grym!
Har han haft den sen ny?
Sugen på att beställa denna Tiffany-tavlan, som tyvärr ser ganska skadad ut både på text och tavla, funderar på om det inte går att leva med ändå...
http://www.firstclassdials.com/role...quickset-datejust-silver-tiffany-co-dial.html
(Har inte du en i fint skick Davvan?)
Sugen på att beställa denna Tiffany-tavlan, som tyvärr ser ganska skadad ut både på text och tavla, funderar på om det inte går att leva med ändå...
http://www.firstclassdials.com/role...quickset-datejust-silver-tiffany-co-dial.html
(Har inte du en i fint skick Davvan?)
Då får du en frankenklocka! I mina ögon är tiffanytavlor mulligt om och endast om man har papper som styrker att hela uret såldes på tiffanys, då tiffanytexten inte gör klockan snyggare i mina ögon, utan bara mer intressant....
Fixat ändlänkar så att jag kan få på min Oysterlänk på frugans Datejust! Nu kan jag låna den när jag vill ha lite Rolexflärd.
Jäkligt bra på oysterlänk!
Just det, du kortade jubileelänken eller hur?.. inte supersmidig att förlänga igen
Tror inte min DJ-duo finns i tråden...
1601 på schweizisk 6251 med fasta 55
116200 på 63600, roulettedatum
Och 116200 används till allt...
Ett tag sedan man var inne i denna tråden, vilka härliga klockor ni sitter på! här kommer lite av mitt vansinne